You are viewing a single comment's thread from:

RE: Co Daje Rafonix dla DLive? Kto Jest Gorszy? | Prawda o haejin

in #dlive6 years ago (edited)

100% upvote za 0.00, czyli jakieś okruszki. Czy jest sens liczyć na kuratora skoro da im to jeszcze mniej? Jak dla mnie to się nie kalkuluje, januszerstwo napędza to tylko takich steemowych grubasków w popularności.

Co do Rafonixa, nigdy jego streamów nie oglądałem, ale jeśli robi na dlive to wejdę z samej ciekawości.

Pytanie, czy jeśli przelałem całe 3,5$ w btc na steemit to jestem inwestorem? Pomijam że w przeciągu około 2 tygodni zrobiło się z tego ~11$ w wartości konta.

Sam namawiam znajomych do rejestracji na steemit, 3 osoby już wprowadziłem, mam nadzieję że polska społeczność będzie się rozwijać.
Do tej pory rzadko komentowałem cokolwiek na YT, fb, steemit traktuje jako osobiste doświadczenie, i jak do tej pory jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym, że można prowadzić normalną dyskusję, wyrażać poglądy czy przemyślenia bez ryzyka hejtu za to, że mam inne zdanie.

Sort:  

No ale kurator, który nic nie publikuje, też może zarobić. Z pewnością kupi steem za konwencjonalne pieniądze, żeby podbić swoje konto i coś zarobić w przyszłości.

Tak, tylko najpierw musi kupić SP i wtedy jego vote jest warty więcej niż 0,00$.

No nie do końca. Twój głos utrzymuje się na poziomie 0.003$ przez kredyt, jaki udziela ci Steemit. Potem oczywiście go spłacasz, ale zawsze pewna wartość jest gwarantowana.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58047.91
ETH 2348.61
USDT 1.00
SBD 2.37