You are viewing a single comment's thread from:

RE: Good news starting with a misplaced message | Please Join us

in #dlive6 years ago

Bu durumu kanseri yenmiş olan birisi olarak en iyi ben bilirim kardeşim. Güzel paylaşımın için teşekkür ediyorum umarım bu post ilgi görür ve ufaklığa bir yardımımız dokunur. Küçük Kaizler♥️🙏🏻

Sort:  

Bu yorumu görünce şaşırdım böyle bir şeyi bilmiyordum kardeşim. Sağlığına kavuştuğun için çok mutlu oldum. Umarım bir daha böyle bir hastalığın yanında bile geçmezsin. Şimdi ise bu güzel ufaklığımız umarım bu hastalığı atlatır. Bir an önce sağlıklı bir şekilde ayağa kalkar ve çocukuluğunun tadını çıkarır <3 Gönlüm istiyor ki kimse hasta olmasın, kimse üzülmesin, kimse yıpranmasın. Çocuklarımız mutlu olsunlar. Top oynasınlar, sek sek oynasınlar, saklambaç... Yani kısaca çocukluklarını yaşasınlar. Ama malesef bu durumlar insanı bazen zorluyor. Keşke her şey güzel düşündüğümüz ütopyalarımız kadar gerçek olsa...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57112.10
ETH 2405.80
USDT 1.00
SBD 2.28