You are viewing a single comment's thread from:

RE: DLiveStar | Zwycięzcy #11 DliveStar

in #dlive6 years ago

Witam
Moze kolejna edycja nie wyloni wiecej "cewbuli"
Prawde mowiac ktos kto siedzi* na YT i tu wejdzie,na Dlive, to i tak tu dlugo nie zastanie..
Dlaczego, bo siano sie musi zgadzac :D

Odlicz ..
Rafonix
Cebula
No i nie wiem czy dopisac ale widze ze moge..
Mr.Carrioner
Ten ostani poza dodawaniem filmikow, na rozny temat ( sam nie rozumiem jego kontekstu) bynajmiej cos sie pokazal ;)

Co do wygranych - rozpoznaje jednego "goscia"

Wiedz taki konkurs moim zdaniem powinien byc dla ludzi co tu sa i robia stream a nie wpadaja sie tylko pokazac ( bo maja bana za IQ na innej platformie ) i dostac kilka crypto.

Dzieki , pozdrawiam !

Sort:  

Tak samo, poznaje tylko jednego ziomka. Przeglądam strone główną dlive’a kilka razy dziennie i nigdy na oczy nie widziałem danbiohackingman oraz shadow-fox ale może po prostu przeoczyłem.

Pamiętajcie, że DLive to nie tylko live streamy, ale też videoblogi, gameplaye, czyli wszystko co można umieścić na DLive ;)

Wczoraj zrobiłem rundkę po streamach i widziałem live shadow-foxa okazało się, że spoko prowadzi livy. A co do Datilli to grałem z nim nawet na EU WEST ARAMA także ziomek naprawdę streamuje i nawet donejtuje dużo na innych livach, ale tego trzeciego to naprawdę nie kojarzę. Oni w pierwszej kolejności odznaczą ludzi co streamują w języku angielskim, bo mogą nawiązać kontakt z każdym :P i mają duży staż na tym dlive. Co do polskich streamerów to wydaje mi się, że po kilku miesiącach kogoś w końcu wybiorą jako dlivestar :P

Ja to mysle ze jakiegoś "pro seniora" w lolu powinni pokazać a nie jakąś cebule :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63887.77
ETH 3417.79
USDT 1.00
SBD 2.56