Sort:  

Szczerze to gówno mnie obchodzi kto co robi. Ci co robią, że 50 tys like`ów zrobi kolejny film, też gówno mnie to obchodzi. No i tak zrobi. Zwykłe naciąganie. A co do klocucha, to mi przypomniałeś carrioner o nim bo już zdążyłem zapomnieć. xD
Bo normalna osoba nie myśli o takich rzeczach.

zgadzam się z tym co mówisz i w sumie to mam bardzo podobne zdanie.

Witam. Odpierdolcie się od klocucha
Przykre jest to, że trzeba ludziom tłumaczyć.

Polskie, cebulowe dzbany z rowu.pl znowu na tropie...

To działa na podobnej zasadzie jak większość YouTuberów "odkrywa" tożsamość kamerzysta lorda kruszwila. Mnie to śmieszy jak mój brat ogląda to i mi mówi z przekonaniem, że ktoś tam jest kamerzystą. A ja mu mówię żeby się uspokoił i nie łykał wszystkiego jak pelikan.

Carrioner co sądzisz o "demonie padaczki"? masz linka do filmiku(https://www.facebook.com/radiozet/videos/1294546740681058/)

Z tego co pamiętam,pytania typu "co sądzisz",trzeba zadawać w donejtach na streamie :)

Chyba nigdy nie zrozumiem osób które za wszelka cenę szukają informacji o twórcy :/ Mam też obawy że po odkryciu jego wizerunku jego treści nie będą już w ten sam sposób odbierane. Wykopki nie mają za grosz szacunku :(

I bardzo dobrze! Jego sprawa czy się ujawni czy nie. Jeżeli będzie chciał to to zrobi. A zresztą, komu to potrzebne? Robi dobre materiały, które śmieszą. A poza tym mu nie jest na rękę upubliczniać swój wizerunek. Jego cała twórczość się opiera na tym że udaje dziecko (którym nie jest!). Gdyby ujawnił się pewnie 50% jego publiki by odeszło bo nie ma już tego elementu tajemniczości. Super Carrioner że tłumaczysz to takim imbecylom.

Klocuch miał mieć swoją autorską wystawę, ale widzowie zastraszali organizatorów. To pokazuje na jakim poziomie jest jego widownia.

źródło:
http://wyborcza.pl/7,75410,23844744,pierwsza-wystawa-klocucha-tajemniczego-youtubera-przelozona.html?disableRedirects=true

Wykopki na siłę szukają sensacji jak zwykle tak samo było z testovironem jak wystalkowali jego adres po czym testoviron przestał nagrywać

Podziwiam cię :)

Nieprawda, to ja jestem Klocuch! :)

Tak na poważnie, 100% racji. Co kogo obchodzi życie prywatne danego twórcy.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63103.76
ETH 2556.80
USDT 1.00
SBD 2.82