Sort:  

U mnie nie działa - Łorio mnie odesłał

o kurcze to twoja fotka w miniaturce? dam na wszelki wypadek plusa. kupywałbym ci mleczną czekoladę

może tak, może nie :D

Dobry. 3 dni oglądałem i nie mogłem nic napisać bo mi się bandwidth skończył :(

wszystkie filmy widziałem zastawiasz bełkot ateistów bełkotem książeczek

i ban, widzicie jak działają pajace na steemit ? jebana komuna i tyle a będzie mnie tu pouczał pajac jebany wstyd

ale jebać jutub i typa bo nie mam argumentów po za biblią

jeżeli nie wiecie o co chodzi to tu link macie:

)

było nie odpowiadać na początku ale skoro podjąłeś temat to mów

na moje na moje podałem przykład a ten ofensywnie że ja katol poprostu rozmawiam

Carrio chyba rozgryzłem stylizację postaci:

nie da się wypierdolić bo już było po za tym to wojny tworzyły technologie dzięki drugiej polecieliśmy na księżyc

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66761.99
ETH 3256.83
USDT 1.00
SBD 4.27