Relacja z FAME MMA Bombela

in #dlive6 years ago (edited)

Thumbnail

My relation from "FAME MMA" that was yesterday.
Remember that you couldn't load @dlive page? Because of that event. There were at least 2 streams with like 11k and 8k or 9k people watching which overloaded the servers ;D
This is my take on that "Muppet Show" where some YouTubers were hitting each other's face.

SafeSpaceTube:


Filmy bez cenzury jak na SafeSpaceTube:

steemit - https://steemit.com/@carrioner
DLive - https://dlive.io/@carrioner


Art. 54. Zasada wolności poglądów
Dz.U.1997.78.483 - Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r.

  1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.

Chcesz wspierać moją twórczość?

Patronite:
https://patronite.pl/carrioner
Koszulki:
https://carrioner.teetres.com
Jak masz za dużo kasy PayPal:
https://streamlabs.com/carrioner
A tu nie tylko PayPal:
https://tipanddonation.com/carrioner

Aktualny adres Bitcoin:
1K1gB3RpKEhVm6zt2MLUef4dzpZJeZVWoz
Aktualny adres Ethereum:
0x5f0ed83b336d51e5c0afd0e588541a31db83066e
Aktualny adres Litecoin:
Ld3QLjx167HCoRmMwjfnEF3cDJqQUD1Swq


Socjale czy jakoś tak:

Sort:  

Wydałem nie żałuję. 15zł za dobrą komedie to jak brać za darmo :D :D

Nie było źle - najbardziej podobały mi się momenty kiedy prowadzący wołali z wielką werwą aby widzowie narobili hałasu i przekrzyczeli sąsiada a tam:

...
...
buuu
...
uu
...

A co do walk, bałem się, że będzie żenada - typu: Obłudnik dostanie raz po buzi i odklepie. A tu szacunek, walczył do kresu sił. By nie było technicznego to by zwyczajnie upadł. Wiadomo, nie są to fajterzy, co całe życie tylko to robią - jak na zwykłych jupiterów naprawdę nieźle, że tak ładnie wytrzymali. Nie jest to łatwe, jak pierwszy raz zagrałem w Fight PS3 na kontrolerach PS-move u szwagra (gdzie trzeba dość mocno uderzać w powerze żeby zaliczyło) też nie mogłem po walce oddechu złapać - a tu dochodzi jeszcze przeciwnik i realny ból.


Tak więc dobrze wydane 15 zł. Czekamy na Rafonixa :)
I na pozew Fabiana bo to też będzie niezły show :)

guzik-magical.png

To nie tak ze samo oddawanie ciosow męczy. Są to armatorzy, czyli zamiast przy ciosie wypuszczac powietrze to oni sie napinają i po serii jest juz brak tlenu. Znam to z doświadczenia, ciezko to opanowac tym bardziej w pierwszej walce gdzie Jest stres :D

No dokładnie, chciałem tylko podkreślić, że jak się tego nie ćwiczy i to długo można się nawet zmachać lejąc w powietrze. A co dopiero w prawdziwej walce. Magiczny walczył do kompletnego wyczerpania, nie poddał się po pierwszym ciosie, więc mi się podobało.

Mogłem nie kupować ppv tylko 15 zł straciłem i czas.

Oglądanie tego czegoś kosztowało 15zł? Masakra jakaś.

Give me some tips about steemit

What do you mean when you say "tips"?

Carrioner moze Ty na kolejna walke z jakims wariatem? @carrioner

Z pałkersonem 😂😂😂

Jak ja kocham skecze carrionera <3 No mistrz!

Carrioner mógłbym cię oglądać cały dzień nw ile masz lat ale posiadasz mądrość i inteligencje jak 60 letni dziadek z najlepszym wykształceniem

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60696.11
ETH 3379.76
USDT 1.00
SBD 2.52