[🔴LIVE]Ciapaty Hunter World - DTube's circle of mutual masturbation

in #dlive7 years ago

Thumbnail

Let's kill some shit.
It is so fucking frustrating when some dude and his shitcontent is being massively upvoted and he earn like ~700SBD on each shit video even upvoting himself for 40SBD (his actual 100%) . Because talking about same shit over and over and crying about STEEM, SBD, blockchain and other cryptotalk is fucking being promoted by circle of mutual masturbation

My live stream is at DLive

Sort:  

Hej @Carrioner, tworzę nową apkę do przeglądania Steemita na Androida. Słyszałem, że miałeś problemy z eSteem, więc może chciałbyś zajrzeć, opis na moim blogu ;)

jak nie lubię takiej muzyki to to jest zajebiste

troszke ciszej jakbyś mógł

carrio wiesz może czy jak na jednym koncie ps4 użyłem kodu na Premium do bf to czy na innych też on działa ?

nie pisze nic bo w sumie nie mam co, a wolę oglądać po cichu niż pisać byle głupoty ;)

ja jak byłem mały to się skazy bałem xD czy jak mu tam

lisek może ty wiesz czemu na czacie mam krzywo avatara a na dtube itp normalnie :/ bo carrio gadał że to dlatego że zajebisty muszę być

foxtrot dała pałkersona

No elo mordo

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59987.83
ETH 2418.78
USDT 1.00
SBD 2.41