Sony Vegas: Video Editing | Adding English Subtitles

in #dlive7 years ago

Thumbnail

Sony Vegas: Video Editing | Adding English Subtitles
Adding subtitles to my video. Hopefully I will finish it today so that I could upload it...

My live stream is at DLive

Sort:  

jeśli wiesz co mam na myśli :>

witam witam co tam ciekawego

dzień dobry man. co tak wcześnie??

ja z tej piosenki rozumiem tylko jajajaja lalalal leleel xd

no mi powinienes zostawic, jestem najlepsiejsza! :dd

Ty masz tego strima na tłiczu, bo mi nie pokazuje jełopie? :/

Jełop to "dumbass"

jaki sprytny i pyk powiadomionko dostalam xd

co sie dzieje? :v

tłicz wczoraj zaktualizował swój regulamin wytyczne. jeju jakie pierdolenie xd za wszystko mogą Ci bana dać na 24h xd

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54290.46
ETH 2276.53
USDT 1.00
SBD 2.31