[🔴LIVE] Redhead Hunter World + RAW | Stream Disappeared from the page

in #dlive7 years ago

Thumbnail

Killing dinosaurs + watching Monday night RAW

My live stream is at DLive

Sort:  

Carironer, siema, chodzisz na siłke, a może byś się na jakiś boks zapisał, myśle że jesteś zacięty i mogłbyś sie wkręcić.

Ja też, dlatego lepiej się nauczyć, a co Ty kask, bezpieczne rękawice i nic Ci sie nie stanie. Generlanie, ja już przeżyłem niejeden zamach wiec wiem co mowie ;)

no Ci emerytowani bokserzy to okazy zdrowia nie są... a po wywiadach gołoty to już w ogóle odrazę mam do boksu

Sinistar , a co Ty będziesz się z Kliczką bił ;) Ale rozumiem, tak tylko sobie napisałem.

Im więcej ludzi w porządku umie się bić, tym bydło się bardziej obawia zaczepiać ludzi na ulicy. Fajna giera, ja musze skończyć Dark Souls 3

można umieć się bić nie ćwicząc boksu.. zresztą bójka a boks to różne sprawy..

ale mam w domu worek i rękawice (graplingowe)

zakurzone nie leżą ;p

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58866.42
ETH 2515.85
USDT 1.00
SBD 2.46