Carrioner wyjaśnia Friz'a

in #dlive6 years ago

Thumbnail

Another YouTuber who doesn't understand what "example" is nor "ACTA 2.0"
Explaining Article 11 and 13 and why it is dangerous and why it MIGHT pass.

Censored SafeSpaceTube version:


Filmy bez cenzury jak na SafeSpaceTube:

steemit - https://steemit.com/@carrioner
DLive - https://dlive.io/@carrioner


Art. 54. Zasada wolności poglądów
Dz.U.1997.78.483 - Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r.

  1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.

Chcesz wspierać moją twórczość?

Patronite:
https://patronite.pl/carrioner
Koszulki:
https://carrioner.teetres.com
Jak masz za dużo kasy PayPal:
https://streamlabs.com/carrioner
A tu nie tylko PayPal:
https://tipanddonation.com/carrioner

Aktualny adres Bitcoin:
1K1gB3RpKEhVm6zt2MLUef4dzpZJeZVWoz
Aktualny adres Ethereum:
0x5f0ed83b336d51e5c0afd0e588541a31db83066e
Aktualny adres Litecoin:
Ld3QLjx167HCoRmMwjfnEF3cDJqQUD1Swq


Socjale czy jakoś tak:

Sort:  

carrioner obok mojego ostatniego postu pojawiła się ikonka steem co to znaczy?

To chyba znaczy, że cała kwota z filmu będzie w formie Steem Power albo Steem ? Nie pamiętam dokładnie.

to by miało sens dzięki

To znaczy, że dałeś wszystko w STEEM POWER, a nie 50-50

Końcówka najlepsza. W 100 % się zgadzam. Te stare baby to i tak by broniły tego Kościoła i wgl "O Boże co Ty mówisz Bozia się obrazi pójdziesz do piekła ble ble ble..." Jakoś nie wierze i nic mi nie jest, powiem szczerze, że wcześniej wierzyłem, później zacząłem oglądać Twoje filmy i zacząłem czytać tą biblię. Ja pierdole ... co tam są za głupoty. Ogólnie to myślę, że jest gdzieś jakaś siła we wrzechświecie ale Bogiem tego nie nazwe a te religie to już całkowicie paranoja, zabijają się dla nikogo. Jakby tak od urodzenia nie było chrztu i nei byłoby kontaktu z Kościołem i po 20 latach jakiś gość by Ci zaczął gadać, że jest jakiś Bóg to byś mu powiedział że jest pierdolnięty bez kitu, bo to jest wmawiane od urodzenia... kurde troche zboczyłem z tematu..
Dobrze mówisz o tym opodatkowaniu, Marycha tak samo, nawet można by z niej robić papier zamiast wycinać drzewa. Ale tak jak mówisz - ludzie są tu zacofani bo od razu mówią, że narkoman... Ludzka głupota to jest tragedia ... ehh szkoda gadać MEEEEEE

Kuhwa drewutnia nawet na Dlive

Pracujesz w normalnej pracy też , czy żyjesz z internetu tylko ? Wolność dla internetu !!!

no to nieżle

To czekam na kompilacje skorpiona bólu ze śmiesznymi dźwiękami, póki można xD

zamiast czekać, to sam zrób :P

Szczerze nie wiem po co ty tak się produkujesz, skoro ten jelop i tak tego nie zrozumie patrząc po kompleksie jaki ma na swoim kanale

Znaczy zgadzam się z Carrio, ale Żiżej mógł się mimo wszystko lepiej postarać z tym przykładem, tak rozumiem "był to przykład" co nie znaczy ze nie mógł bardziej wyrafinowany.

bardziej wyrafinowany nie trafił by do jego widowni ;P

Z tymi botami to prawda. Wrzuciłem filmik gdzie był fragment muzyki i dosłownie ledwo wrzuciłem i poleciało ostrzeżenie. Ta ustawa jest możliwa, bo wszystko sprawdzać będą boty. Tylko bot tak jak wspomniałeś nie zna kontekstu tylko porównuje i na zasadzie podobieństwa wywala. Będzie zasada "kto ma bota ten ma władzę".

Demokracja nie ma już tej formy jaką powinna mieć. Teraz głosuje się partią, a nie każdy poseł czy senator z osobna. To kierownictwo lub lider partii decyduje jak masz głosować. Przyjmują daną taktykę bo chcą dla siebie coś ugrać. Powtarzam i będę powtarzać, że stare dziady nie powinny brać się do reformowania internetu, ponieważ go nie rozumieją. Polityków powinien dotyczyć cenzus wieku. Przekraczasz dany wiek i wypierdzielaj na emeryturę przymusowo.

Co do finansowania Kościoła to jestem za opodatkowaniem tzw. "wiernych". Każdy kto przyjął chrzest niech płaci. Zobaczymy wtedy czy odsetek katolików nadal będzie taki duży.

tak myślałem że dupa go zostawi, wydał na auto a na nią nie :D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99