Sort:  

iyi yayınlar god of war derken yeni çıkan mı yoksa eskilerden mi seriyi oynamadım hiç ama komple başlayıp bitirme gibi bir niyetim var 😂👋

aaa şimdi gördüm :))

umarım çok olmamıştır kimse yazmayınca bakmak aklıma gelmedi 4 bu . güzel oyun ama benim sistem bniraz zorlanıyor bu oyundaa

benim de fanı değiştirmem lazım yeteri kadar soğutmuyor o yüzden sağlam oyunlarda sıkıntı çıkarabiliyor bu arada half life geçmişsin 😂😂 gözümde canlanır koskoca maziii 😂😂😂

altyazılar vardı galiba english olsa da bazen listening de kaçırdığını görüyorsun çok iyi oluyor 😂

laptap baya ısınıyo o oyunda yaa ondan

ohooo el bombasıyla patlatıyorsun tarama makinesini sonra lazerden deparla geçiyorsun :D öyle olur mu ya lazerin altından lambada yaparak geçmeyince ne anladım bu oyundan 😂😂

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70625.87
ETH 3563.07
USDT 1.00
SBD 4.71