You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gördüğüme Sevindim - Cover (İlhan Şeşen)

in #dlive6 years ago

hocam başarılar dilerim ilk günden çok fazla video yüklemişsin bu sıkıntı olabilir yardımcı olabileceğim birşey olursa aklında bulunsun her zaman

Sort:  

Merhaba , teşekkür ederim :) Fazla video yükleme olayını biraz açabilir misin? Nasıl olmalı paylaşım yapma sıklığımız?

şöyle ki steemitte steempower denen bir özellik var bu bant genişliği sağlıyor size ve kazancınız arttıkça artıyor aynı şekilde oy gücünüzü de arttrıyor siz yeni bir kullanıcısınız ve power gücünüz yok geçici olarak steemitin size delege ettiği 15 sp ile şu anda hareket ediyorsunuz bu şekilde paylaşımları çok sık yaparsanız hem bant genişliği sorunu yaşayabilir ve hesbaınızın bir süre kilitli kalmasına sebep olabilirsiniz hemde spam olarak algılanma olasılığı olabilir güzel videolar hepsi ben çok beğendim ama günde 3 4 tane bunları da ortalama 3 saat aralıklarla atarsanız daha sağlıklı olacağını düşünüyorum ben şahsen

Video yuklemelerini dlive’a yapmam doğru mu? Yoksa dlive sadece canlı yayın için mi?

Ağırlık yayın olsa da video da yükleyebilirsiniz ama dediğim gibi bu şekilde oy alamazsınız dlive kendi oylarsa kazanç elde edersiniz örneğin ben 0.01 gücüyle oyluyorum yani bnm gibi 100 kişi oylasa ancak 1 dolar eder emeğinize de değmez o sebeple de daha az paylaşım yapıp dlive adminlerinib dikkatini çekmek izi öneririm asıl kazanç onlar sayesinde cunku

Dlive’in oylaması için de cankı yayın yapmalıyız değil mi?

Hayır etkileşim olmalı yorumlar izlenme vs canlı yayında daha kolay ama böyle de oluyor şu an ben oy almanız için etkileşim oluşturmaya çalışıyorum zaten yorumlar yaparak umarım dlive adminlerinin dikkatini çekmeyi basaririz

upvotelerinizi de idareli kullanın günde ortalama 10 civarı oy verin benim size tavsiyem bu yönde sadece beğendiğiniz tamam bu kaliteli dediğiniz paylaşımlara veya sizi destekleyenlere verin

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64112.50
ETH 3174.45
USDT 1.00
SBD 2.54