[BrothersTV] KİM SBD İSTER [BrothersTV]

in #dlive6 years ago (edited)

Thumbnail

Online knowledge competition in this stream! Dlive' ın yeni dönem SBD ödüllü bilgi yarışması.

Bu haftaki yarışmacılarımız
@lakethefire
@bluesky6
@canburaksimsek
@galadriell

My live stream is at DLive

Sort:  

kol bozuk canburak :D:D

ben oynamıyorum :D

eheueheueu şampiyon benim adriannn adriannn

eyw. bende tebrik ediyorum

@burakakdogan Normaldir, Osmanlı 500 yıl o topraklardaymış. Benim Türkiyede hiç akrabam dahi yok veya ordan gelmiyoruz ama sonuçta biliyorum.

iyi yayınlar

hahahah süper fikir ya yarışmacıları da görseydik ama :D

soruların hepsinin cevabını biliyordum keşke ben katılsaydım sigara parası çıkardı :D

yankıyı çözmek için bas konuş yapalım

işteee karşımızdaa ertuğrul ışık beyy

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59007.49
ETH 2658.92
USDT 1.00
SBD 2.44