STEEMIT IS DEAD. Krakowsko-lubelski stream z KBK.

in #dlive6 years ago

Thumbnail

Wieczorny stream z Królestwa Bez Kresu. @kaysh, @mciszczon, @postcardsfromlbn i @hallmann rozmawiają o kwestiach steemitowych.

My live stream is at DLive

Sort:  

Komentarz, który się pojawi gdzieś tu pod widełem.

Świetna rozmowa! Mam nadzieję, że kiedyś się w Bez Kresu spotkamy :)

Sojusz mmmmkkkk z haejinem byłby niezwykłym zwrotem akcji :D
Mam podobne odczucia jak Wy po tym kilkumiesięcznym pobycie na Steemit. Z ogromnego entuzjazmu spadłem na hmm realizm z lekką nutą optymizmu. Doszedłem do wniosku że system gdzie wchodzi w gre jakaś hierarchia, pieniądze oraz subiektywna ocena treści jest niemożliwy do usatysfakcjonowania większości, a być może nawet połowy. Tak więc Steem nigdy nie będzie w pełni "dobrze" funkcjonował, choćby dlatego, że każdy z użytkowników inaczej te dobro dla Steema definiuje.

PS Seria "geopolityka Steemit" z "A więc wojna!" byłaby ciekawa :)

PPS Dzięki wam mam pomysł na nazwę nowego konta "berniesaunters"

Sojusz mmmmkkkk z haejinem byłby niezwykłym zwrotem akcji :D

Nareszcie doczekalibyśmy się wojny flagowej godnej naszej pozycji w świecie.

"berniesaunters"

Just do it!

Czekam na odwiedziny w KBK. Nie jest to może Liberland, ale za to jest Steem Power i czekolada :)

Ty lepiej ogarnij co Mk najpiękniejszego odwalił <3

Ano. Zaglądałem na chat ;) Wszystko wiem. Spełnia się wczorajsza przepowiednia. Sojusz z hejdżinem i wojna totalna.

Nie moge odtworzyć.

bo ja właśnie oglądam, musisz poczekać aż skończę

Dzięki za wspomnienie mojej inicjatywy i @steem-hikers :)
Jesteśmy na Islandii i pracujemy, odkładamy hajsy i ruszamy albo pod koniec 2018 albo początek 2019

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63968.82
ETH 2633.99
USDT 1.00
SBD 2.84