You are viewing a single comment's thread from:

RE: Co Daje Rafonix dla DLive? Kto Jest Gorszy? | Prawda o haejin

in #dlive6 years ago

Dokładnie. Ja też staram się inwestować w STEEM, mało bo mało, ale zawsze. Nie zarabiam grubych milionów, ale 1/10 comiesięcznej pensji inwestuję w STEEM.
Jeśli chodzi o tego haejina, to już nie chce mi się o nim gadać. Ludzie widzą co on odpierdala i powoli zaczynają mu dawać Flagi.

Mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale zastanawiam się nad rezygnacją z Patronite'a i wszelkie środki zamierzam dawać Tobie tutaj. Nie wiem kiedy gaśnie moja subskrypcja - chyba coś za 2 miechy - a później będę "inwestować" tutaj, może w te Giftingi na DLive.

Nie wiedziałem, że NRGeek ma konto tutaj. Chyba przez ten czas przeleżałem pod lodem. Trzeba będzie go namówić na to, żeby przeszedł tutaj. Koleś robi dobry kontent i na pewno nie będzie narzekać na brak widzów.

Sort:  

Też nie wiedziałem, obserwuję go na yt i fb, nie zauważyłem żadnej informacji. Nie wiem czy dobrze interpretuje film carrionera ale myślę, że wszedł, opublikował coś i myślał że ludzie sami znajdą.

Sprawdziłem, jest konto @nrgeek, kilka materiałów, nastarszy ma 3 miesiące. Wygląda bardziej jak fake konto. Myślę, że jeśli chciałby coś osiągnąć na steemit/dtube/dlive musiałby to jakkolwiek ogłosić. Ma dość spory kanał, nawet jeśli jakiś ułamek jego widzów przyszedł na tą platformę byłaby to masa osób.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68227.33
ETH 2646.21
USDT 1.00
SBD 2.70