Playing | DeadPool | FaceCam Streaming | Dlive.io

in #dlive6 years ago

Thumbnail

Playing | DeadPool | FaceCam Streaming | Dlive.io

VoteAlert
ChatScreen
FaceCam

My live stream is at DLive

Sort:  

biz ailecek hayranız bu kufurbaza tesekkurler

@bcug thank you

@korayk valla bende merak ediyordum. Başlamış oldum :D

DeadPool is amazing :D

@bahrikucur takipte kal kardeşim. İnş güzel oyunlarla devam edeceğim oyun yayınlarına :D

I think this game is perfect bro.

wuhuu ! amazing game :D DeadPool Thank you

Takipteyim.. gayet hoş ve komik bir oyun :D

bu oyunu merak ediyordum bende :D sayende görmüş oldum

Ooooo deadpool efsane oyun bitirmiştim :D cable'ın oldugu bölümler fena :D

darısı başıma artık :D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59961.00
ETH 3199.92
USDT 1.00
SBD 2.46