Jak to jest z tym streamowaniem na DLive?

in #dlive6 years ago (edited)

Czołem Steemianie!


Nie pisałem tutaj trochę, brakowało mi czasu żeby napisać coś sensownego. Post z podstawami Dockera leży sobie w moim "szkicowniku" w Google Drive i czeka na przeredagowanie. Ale dziś nie o tym.

Lubię sobie czasem pograć w wolnych chwilach, choć tych jest niewiele. Postanowiłem spróbować streamingu na DLive, wcześniej streamowałem na Twitch.tv, jednak bardzo ciężko się przebić ze swoim contentem. Przyznam się, że jestem początkujący w tej materii i nie wiem jak przykuć uwagę. Włączyłem dziś krótki stream, na którym grałem sobie w League of Legends. Jego zapis znajdziecie poniżej.

Thumbnail

Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu miałem po jakichś 30 minutach między 8 a 16 widzów, jednak czat był pusty - zero interakcji. Było to dziwne - niby ktoś mnie ogląda, ja staram się komentować ale nie mogłem zainicjować interakcji z widzem. Od razu nasuwa się pytanie czy warto jest tutaj streamować? Jak złapać kontakt z widownią? Ile botów może "oglądać" moje transmisje? Kompletnie się na tym nie znam.

Jeśli ktoś z obserwujących mnie zna się na streamowaniu na tej platformie proszę o zostawienie odpowiedzi w komentarzu do tego wpisu. Będę niezmiernie wdzięczny za każdą radę. Tak samo jak w przypadku porad odnośnie tagów przy poprzednim poście. Niebawem widzimy się w "tradycyjnym" poście :)

Pozdrawiam,
A.

Sort:  

Chętnie też poznam odpowiedź na Twoje pytanie, ponieważ również się z tym spotkałem. W szczytowym momencie było u mnie 18 widzów, a chat pusty pomimo prób podjęcia interakcji.

Congratulations @artsz! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66625.38
ETH 3619.34
USDT 1.00
SBD 2.89