Przepis na ciasto świąteczne.

in #dlike6 years ago

share-with-dlike.jpg

Święta coraz bliżej. Taki przepis na ciasto znalazłem. Mam nadzieję że Ewa się nie obrazi za zaśmiecanie tagu.

 

 😉😊🎅☝️🎄🍰🎄🍰🎄🍰👩‍🍳


Source of shared Link

Sort:  

А Вы могли бы поделиться этим рецептом на русском языке.
А то полячки не знают польский язык!
А вы в каком городе живете?
Приглашайте в гости!!!

This recipe is a joke. The most important component is a whiskey. I'm sure that russian people would like it too.
Ps. У тебя есть виски?

Виски нет!
Ну вы же мужчина!
Шампанское наливайте!!

Русская музыка классная!!!


но польские гены - это...

Ciekawe czy z tych składników coś by wyszło 😁

Nie mogę sprawdzić bo masła, cukru i jajek nie mam.

Ja mam ... jeśli pasuje Ci piwo zamiast whisky to na pewno ukręcimy dobre świąteczne ciasto :D

Taki przepis na ciasto również miał Cezary Pazura. Polecam ten skecz!

UWAGA!!!
Można się popłakać ze śmiechu!

Teraz wiemy kto jest autorem przepisu.

Oryginalny przepis, ciekawe co z tego wyjdzie :D

Posted using Partiko Android

😀 niezły przepis. Przypomniało mi się że zawsze jak coś dobrego robie w kuchni to popijam czymś dobrym😀

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57151.22
ETH 3067.19
USDT 1.00
SBD 2.32