Sort:  

Siedząc na uczelnianej podłodze, wpatrując się w ustawiony na niewysokim parapecie smartfon, z kontrolerem bluetooth w dłoniach zagrywałem się przedwczoraj w GTA: Vice City.

Akurat w momencie, gdy biegałem po ulicy ze spluwą strzelając w pociesznie rozbiegających się na wszystkie strony w panice przechodniów, podeszła do mnie ubrana kolorowo studentka w kapelusiku, zapytała co takiego właściwie robię.

Zgodnie z prawdą, odpowiedziałem je, że cóż - gram sobie w gierkę, konkretnie w GTA, ona mi na to zaraz wylatuje z pytaniem, a na czym to owe GTA polega...

To ja jej na to, że na bieganiu po ulicy i mordowaniu niewinnych ludzi tak z grubsza i że świetna zabawa.

Na to ona, z pełną powagą:

Nie, to nie jest świetna zabawa - nie w świetne ostatnich wydarzeń i śmierci Adamowicza.

I odeszła...

Jeszcze nigdy nikt mi nie mówił w co mogę grać, w konkretnych dniach i "w świetle konkretnych wydarzeń", a w co nie :D

Ничего не поняла!!!
Но Пан всегда прав!
Но миром правят Пани!
Оспорьте!!!

Co prawda to racja

Ja tam trumny na kredyt brać nie będę, bo jestem przygotowany na to i mam odłożone trochę kasy na tę godzinę.
Tym bardziej widząc co te sk........ zrobili mojemu ojcu.

Miałem Cię nie upvote'ować, ale trzymaj.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63252.26
ETH 2662.75
USDT 1.00
SBD 2.79