KKK -onstytucja

in #dlike6 years ago (edited)

share-with-dlike.jpg

@pikus_pol @ZenekTonieten takie coś znalazłem u @St_Janecki”

 

Ps. Kaftan jest napewno oryginalny a nakrycie głowy?


Source of shared Link

Sort:  

Chyba ma coś na sumieniu, bo przecież ten rodzaj ubrania wywodzi się od średniowiecznych pątników, którzy pokutując za grzechy zakładali podobne odzienie :)

to fake ludzie, myślcie zanim coś napiszecie.

Ale że co? Że Wałęsa nie ma nic na sumieniu? :P

Ku-Bolo-Tryk (od elektryka), człowieka, który został kablem. Jak wiadomo mówił kabel do kabla "będziemy w kontakcie". SB pozdrawia agenta elektryka :P

Jakoś się zagubiłem w semantyce :)

bo byka walnąłem

No co tu dużo mówić.
Jaki kraj taki Ku Klux Klan.

Swoją drogą to jak oceniasz sondaże?
Ja nie jestem zbyt zadowolony, no ale czego można się spodziewać po społeczeństwie, któremu przecież wszystko się należy, a jak ktoś śmie nie dać tylko nie zabierać to jest ten najgorszy.

Chętnie poznam twoją opinię, mam nadzieję, że sondaże się mylą, no ale chyba każdy wie jak będzie.

Nie znam jeszcze żadnych sondaży, bez sprawdzania powiem Ci że partia po-pis wygrała. Warto zacząć głosować na ludzi, nie na partie - taka jest moja ocena każdych wyborów, nie tylko w PL. Partyjny polityk to popychle/zakładnik prezesów, wodzów czy jak tam się oni nazywają

nieprawdziwe i dobrze o tym wiesz, tania propaganda

Jak ktoś [Wałęsa] całe życie jest pajacem i oszustem, to nawet fake'i są prawdziwsze od prawdy :)

Nie dość że członek KKK to jeszcze PRO STY TU CJA mu w głowie

Ludzie to jest fotoshop. Poszukajcie trochę w necie zanim powielicie i uwierzycie w jakieś brednie. Lech wystąpił w T-shircie nie tej "sukni"

Nie ucz księdza pacierza, po to dodałem link żeby każdy mógł w niego kliknąć i sprawdzić jak wyglądał Lech. Czy wszystcy lewacy mają takie tępe łby?

z24072774V,Lech-Walesa-na-Wydziale-Prawa-UG--gdzie-oddal-glos.jpgZa napisanie prawdy dostało mi się wyzwiskiem. Jeszcze w ramach walki z zamordyzmem za pisanie prawdy walnij mi flagę jak wcześniej.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63184.34
ETH 2560.17
USDT 1.00
SBD 2.72