Zehirli İnsanlardan Korunma Yolları

in #dlike5 years ago (edited)

Shared From Dlike

Source

Zehirli İnsanlar Sana Nasıl Zarar Veriyor? 

Sen kendini kendi yüreğine göre, kendi içinin güzelliğine göre yargılıyorsun. Diğerleri ise senden alabildiklerine/alabileceklerine göre yorumluyor. insanları iyi tanı. Zehirli insanların sana nasıl zarar verdiğini gör ve onları hayatından çıkar. Zehirli insanları hayatından çıkardığında rahatladığını hissedeceksin. Kimsenin zihnini kirletmesine izin verme. Az, çoktur!

ART NİYET ÇÖPLÜĞÜ

Art niyet çöplüğü gibi olan insanlardan uzaklaşmazsanız huzur konusunda daima eksik hissedersiniz. Dışarıdan gelen pisliği gör ve pisliğin kaynağından uzaklaş. İyiliğiniz için izlemeniz gerektiğini düşündüğüm bir video paylaşımı yaparak bitireyim. Zihniniz gibi bir hayatınız olması dileğimle.


Source of shared Link

Sort:  

Selam Deniz kardeş, Türklerin bu platformda aktif olduğunu görmek güzel. Ben de bu dlike ı beğendiğim için buraya hatırı sayılır bir yatırım yaptım. Upvote umdan farketmişsindir. Burada Türklerin paylaşımlarını gördükçe oyumla desteklemeye çalışacağım. İyi çalışmalar.

Steemapps üzerinde gezinirken ilgimi çekti, denemek istedim. Paylaşımlarınızı da gördüm. Sürekli olarak ekonomi haberleri paylaşıyorsunuz. İlgimi çeken konular olduğu için arada bir izliyorum. Sizin gibi izleyip beğendiğim videonun başkalarına faydalı olabileceğini düşündüm. Doğrusu denemek için girmiştim. :) Dliker nedir, ne işe yarar ve ne kadar eder hiç bilmiyorum. Ancak işlevli bulduğum için mantıklı geldi. Bir miktar alabilirim. Çok beğendiğim videolar oldukça paylaşacağım. Sizi de takip ettim. Çok teşekkür ederim Özgür Bey. İyi çalışmalar.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66785.29
ETH 3229.75
USDT 1.00
SBD 4.30