Wóz Drzymały - Street Fighter II

in #dlike6 years ago

share-with-dlike.jpg

Opis kultowej gry z gatunku mordobić wydanej w 1991 roku przez firmę Capcom. Testowe udostępnienie z serwisu Dlike.


Source of shared Link

Sort:  

Hm, chyba jednak coś poszło nie tak jak miało ;)

Ale zdjęcia brakuje ;) Następnym razem trochę bardziej się zagłębie w temat :)

Moim pierwszym Street Fighterem była część Plus Alpha na Ps1, świetna gierka.

Masz na myśli Street Fighter EX Plus Alpha? Ten w 3D? Czy Street Fighter Alpha? Ten drugi był w 2D i był prequelem 2 za to ze znacznie rozbudowanym systemem walki :) W każdym razie dla mnie każdy Street Fighter (może poza pierwszą częścią ;) ) był świetny, chociaż w IV i V nie grywałem zbyt wiele :)

Chodziło mi o ten w 3d. Pamiętam że długo w niego grałem jakieś 14 lat temu.

Z tego w 3D najbardziej zapadło mi w pamięć, że Zangief potrafił zbijać lecące w jego kierunku projectile :) Mógł je kopać, albo uderzać ręką z plaskacza ;)

Moja ulubiona postać z tej gry to Skullomania i jego fajne ruchy.

Obrazka nie ściągneło, jeszcze tak uwaga że dlike ma max payout 3 sbd, gdybyś dostał większy upvote to reszta będzie "spalona"

Nie ściągnęło pewnie dlatego, że na stronie są wyświetlane przez plugin galerii, a nie bezpośrednio jako jpg, pokombinuję coś, może spróbuję podlinkować do mojego profilu na ppe.pl tam grafiki są wyświetlane bezpośrednio :) Co do payoutu to trudno, w końcu to tylko przedruki, średnia z tych tekstów jak do tej pory była na poziomie 1,5 sbd więc raczej nie grozi mi marnowanie hajsu :) W każdym razie szkoda, że wcześniej o Dlike nie słyszałem, bo zaoszczędziło by mi to średnio 2 godziny na każdy z wpisów :)

Jest jeszcze steempress plugin dla wordpress, który automatycznie publikuje posty z bloga do Steem.

Tak, sprawdzałem to, ale jeśli dobrze rozumiem, to musiałbym założyć następnego bloga, na którym publikował bym to samo, czyli moje teksty pojawiały by się już w 4 miejscach, więc w celu zachowania oryginalności treści na Steemicie musiał bym je duplikować w jeszcze jednym miejscu ;) Więc to trochę jak zrzucanie bomb w imię pokoju, albo puszczanie się w imię dziewictwa ;)

sprawdziłem http://retro-granie.info/ i tam nie ma og meta tags (sharing), to dlatego dlike nie mógł sciągnąć obrazka

Ok, dzięki za info. Sprawdzę co jestem w stanie z tym zrobić.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63818.94
ETH 2624.28
USDT 1.00
SBD 2.78