You are viewing a single comment's thread from:

RE: A new life for that scrap wood, a new hanger for me!

in #diy6 years ago

Mulțam fain 😃. Ca să citez unul dintre autorii mei preferați:

Creativitate înseamnă să creezi ceva palpabil. Să aduci acel gând din imaginație in realitate prin procesul creației. Mulți cred că sunt prea creativi și de aceea nu reușesc să facă chestii, când de fapt sunt doar imaginativi 😉.

Mă dau mare 😁. Îmi place să reciclez lucruri, lipsa de reguli din zona asta îmi oferă o anumită libertate care îmi încarcă bateriile 😃.

Sort:  

Multumesc pentru interactiune! Intr-adevar, imaginatia fara creatie nu are nicio valoare si precum imaginatia este infinita, automat si creativitatea noastra nu are limite. Simtim o satisfactie neasemanata (doar cine are pasiunea de a recicla in mod creativ intelege) atunci cand dam o noua viata unui lucru ,,de aruncat". Toate cele bune!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66181.33
ETH 2700.56
USDT 1.00
SBD 2.88