Someone can help me please how to cure this disease?Seseorang boleh membantu saya bagaimana menyembuhkan penyakit ini??maklum orang awam(english/indonesia)steemCreated with Sketch.

in #disease6 years ago

image.jpegSomeone can help me on how to cure this disease? Understand I am a layman I do not know anything about the types of diseases now I hope you steemit colleagues willing to help me ... do not forget follow @acehlamsijarah and vote also yesSeseorang boleh membantu saya tentang bagaimana menyembuhkan penyakit ini? Maklum saya orang awam saya nggak tau apa-apa tentang jenis-jenis penyakit sekarang saya harap anda rekan-rekan steemit sudi kiranya untuk membantu saya...jangan lupa follow @acehlamsijarah dan vote juga ya

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59398.61
ETH 2510.08
USDT 1.00
SBD 2.43