Ystävän pyyntö tavata "pikarehua" johti pitkään

in #dirk6 years ago

images.jpgViime kuussa en ole täysin ymmärtänyt alkoholin vaikutuksia. Toki, olin kokenut röyhkeä ilta ja nautin seuraavan päivän ihana krapula. Mutta kun luin alkoholin (yksi monista Whole30-ohjelmasta, joka tein tammikuussa), tulin vähitellen tietoiseksi siitä, kuinka paljon asioita muuttuu, kun osaat Pinot-noirisi kanssa.

Olen ehdottomasti kokenut terveyshyötyjä: pystyin keskittymään energiaani laadukkaisiin saaliisiin kahvin yli, ei ollut viinaa aiheuttaneita myöhäisillan himoja ja tehnyt sen useampaan aamun harjoitteluun kuin tavallista. Mutta mikä järkytti minua, kuinka paljon sosiaalinen elämäni muuttui 30 päivän kuluessa.

RELATED: Mikä on alin kalorialkoholi? 8 juomat luok

Ystävän pyyntö tavata "pikarehua" johti pitkään selitykseen minun alkoholipäätökseni suhteen, ja muutaman kerran, kun ponnistin tavata ystäviä baarissa, oli melko uupumaton. (Seltzer kalkilla ei ole vodka Redbull). Kerran kerran pidin tarkoituksellisesti, että olin pidättäytymässä ystävästä, joka halusi tavata suosikki pubissansa. En halunnut, että hän tuntisi hankalaa tai paineita vaihtaa sijaintia.87-1272989131WOmp.jpgdownload (1).jpgdownload (2).jpgdownload (3).jpgdownload.jpg

Viime kuussa en ole täysin ymmärtänyt alkoholin vaikutuksia. Toki, olin kokenut röyhkeä ilta ja nautin seuraavan päivän ihana krapula. Mutta kun luin alkoholin (yksi monista Whole30-ohjelmasta, joka tein tammikuussa), tulin vähitellen tietoiseksi siitä, kuinka paljon asioita muuttuu, kun osaat Pinot-noirisi kanssa.

Olen ehdottomasti kokenut terveyshyötyjä: pystyin keskittymään energiaani laadukkaisiin saaliisiin kahvin yli, ei ollut viinaa aiheuttaneita myöhäisillan himoja ja tehnyt sen useampaan aamun harjoitteluun kuin tavallista. Mutta mikä järkytti minua, kuinka paljon sosiaalinen elämäni muuttui 30 päivän kuluessa.

RELATED: Mikä on alin kalorialkoholi? 8 juomat luok

Ystävän pyyntö tavata "pikarehua" johti pitkään selitykseen minun alkoholipäätökseni suhteen, ja muutaman kerran, kun ponnistin tavata ystäviä baarissa, oli melko uupumaton. (Seltzer kalkilla ei ole vodka Redbull). Kerran kerran pidin tarkoituksellisesti, että olin pidättäytymässä ystävästä, joka halusi tavata suosikki pubissansa. En halunnut, että hän tuntisi hankalaa tai paineita vaihtaa sijaintia.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64455.55
ETH 3147.84
USDT 1.00
SBD 3.94