Moje drugie Imię /Meine zweiter Name /My second Name : Artmissionak.

in #deutsch7 years ago

flower.jpg
(Makeup: Artmissionak (known on Steemit as Pointtojoin), Photograph: Phine Ka, Model: Mary Gram)

Es gibt etwas zu feiern. Mein erst Monat in Steemit und 195 Followers. Darum möchte ich mein anderes Angesicht vorstellen. Von Beruf bin ich eine Maskenbildnerin. Normalerweise lade ich auf meinem Blog Natur / Landscape Fotos auf. Weil das 100% mein Arbeit ist. Aber ich bin ganz Stolz von meinen Masken Projekten, darum möchte ich ein paar Bilder hier schauen!

( No i mamy co świętować. Mój pierwszy miesiąc na platformie Steemit i 195 obserwujacych użytkowników! Dlatego też chciałabym przedstawić sie na nowo z moim drugim obliczem! Z zawodu jestem Charakteryzatorem. Normalnie nie prezentuje wam zdjeć z tej sfery mojego życia, gdyż nie posiadam pełnych praw do publikacji i zarobku na nich - dlatego też publikuje jedynie zdjecia natury i krajobrazu, te które wykonałam samodzielnie! Jednakże jestem dumna z moich osiągnieć w tej dziedzinie i chciałabym wam dzisiaj przedstawić moją drugą pasje!)

07.06.15.jpg

In 2015 habe ich einen Traum erfüllt, nach 10 jahren habe ich in Theater gearbeitet. Das war die lustige Zeit in meinen Leben. Früher (seit 2009) hatte ich als Freelancer Visagistin wirken ( Foto-Shootings, Musik Videos, Film ). Aber es kommt ein Moment im Leben eines jeden von uns, wenn du ein wichtig Entscheidung machen muss. Ich habe das Kapitel meines Lebens in Europa geschlossen, für die Liebe. Nach 8 Monaten vermisse ich meine Arbeit. Aber ich weiß, dass wenn ich meine Arbeitserlaubnis bekomme, beginne ich Vorbereitung auf neue Projekte! Und in der Zwischenzeit teile ich mit euch jeden Tag meine zweite Leidenschaft.

(W 2015 roku spełniłam moje marzenie i po 10 latach rozpoczełam prace w Teatrze. To był najbardziej szalony okres w moim życiu. Wcześniej (od 2009) pracowałam jako Wizażystka Freelancer ( podczas sesji zdjeciowych, wideo klipów , filmu).Ale przychodzi prędzej czy później taki moment w życiu każdego z nas gdzie muszą być podjęte ważne decyzje. Dlatego też ten rozdział mojego życia w Europie zamknełam w imie miłosci. Po 8 miesiach od kiedy tylko przeniosłam się do USA, bardzo tęsknie za moim zawodem. Jednakże wiem że gdy tylko dostane pozwolenie na prace, z pewnością przygotuje nowe ekscytujące projekty. A w między czasie każdego dnia bede się z wami dzieliła moją drugą pasją i zdjęciami pieknej przyrody. )

Nächstes Post bringt andere Wunderschöne Landscape Fotos aber heute genießen sie klein Backstage von mein Beruf. 

(Następny post z pewnością będzie w klimacie rzeczy jakie wstawiałam do tej pory ale dzisiaj możecie nacieszyć oko kilkoma fotkami zza kulis i efektami mojej pracy). 

Zdjęcie 21.06.2017, 09 40 49.jpg
( Preparation of Silicone Ear for Macbeth, 2015)
Zdjęcie 21.06.2017, 09 30 29.jpg
( Foam Latex cast for a Horse Face and ups... I cut my fingers?! No worries that only silicone cast of my fingers ;) )

Zdjęcie 21.06.2017, 09 33 35.jpg
( Before and After - Foam Latex Mask : aged, chubby version of my good friend Aylin)

09.10.2016.jpg
(me preparing Flower crown and makeup for Mary)

FullSizeRender_6.jpg
(Transformation of Sophie Hutter (from Theaterhaus in Jena) to different plays 2015)

Sort:  

Tolle Arbeit was mit ein wenig Makeup so alles möglich ist!
Die vorher-nachher Fotos sind toll!
Kannst Du mich auch mal restaurieren ich hab schon ein paar Falten und viele graue Haare!

Danke @miketr ! Aber Graue Haare und ein paar Falten ist mehr interessantes als Jung Haut mit ohne Geschichte! ;)

Genau jede Falte und jedes graue Haar hat seinen Grund und seine Geschichte!
Warum sollte man es also verstecken?

Charakteryzacje robią wrażenie. Masz bardzo ciekawą pracę, pozdrawiam!

dzieki! :) Nie moge narzekac!

Uwielbiam takie kreatwyne rzeczy!
Jestem pod wrażeniem! Chce więcej :)
Pozdrawiam.

Hej @przemko ! wielkie dzieki. Chwilowo mam przerwe z charakteryzacja ale z pewnoscia w niedalekiej przyszlosci wstawie i przygotowuje cos nowego ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 58793.48
ETH 2508.69
USDT 1.00
SBD 2.44