In der Weg ( W drodze )

in #deutsch7 years ago

Zdjęcie 24.09.2017, 11 18 19.jpg
(Blue Ridge Parkway, NC. On the way to Mt Pisgah. 2017)

Ich habe kein Führerschein. In letzte 10 jahren hatte ich 3 mal Autounfall (als Passagier). Naturlich möchte ich ein haben und jetzt vorbereite ich mich selbst für ein Test (bitte drucken euch die Daumen für mich!). 

Aber das hinderte mich nicht daran, lange Strecken mit dem Auto zu fahren. Ich liebe dieses Moment, wenn ich aus dem Fenster schaue und sehe immer neue Perspektive. Ich war immer eine Mädchen mit große Fantasie. Wenn ich jungere war, habe ich während meiner Reisen über sehr verschiedene Geschichten in meinem Kopf nachgedacht. Das war dieses Moment, wann konte ich alles was ich will gemacht.

Ich habe tausend kilometer gefahrt. In Europe und auch in den USA. Und selbst wenn ich weißt, dass ich jedes mal mein Leben riskieren. Ich muss dieses Adrenalin und Aufregung fühllen. Weil leben zu kurz ist, langweilig zu leben.


(Interstate 40, Somewhere in New Mexico. 2017)

________________________________________

Nie mam prawa jazdy. Wiem, że szczególnie w moim wieku to strasznie dziwne ale w przeciągu ostatnich 10 lat miałem 3 wypadki samochodowe (jako pasażer). (Oczywiście na chwile obecną przygotowuję się do testu teoretycznego dlatego proszę trzymać za mnie kciuki!). Naszczęście to nie przeszkodziło mi w długich podróżasz samochodem. Kocham ten moment, gdy patrzę przez okno i zawsze dostrzegam nową perspektywę. Zawsze byłam dzieckiem z wielką wyobraźnią. Kiedy byłam młodsza, podczas podróży zawsze patrząc w krajobraz z za okna, zmyślałam różne historie w mojej głowie.  To był moment, kiedy czułam się wolna - żadnych granic.

Przejechałam tysiąc kilometrów. W Europie, a także w Stanach Zjednoczonych. I nawet jeśli wiem, że ryzykuję za każdym razem moje życie. Wciąż muszę odczuwuć tę adrenalinę i podekscytowanie. Ponieważ życie jest za krótkie, aby żyć nudno.  + jest zbyt wiele ciekawych miejsc by tak po prostu siedzieć na dupie w domu!

(Approaching Albuquerque, New Mexico - no sign from Walter White... ;) 2017)

Zdjęcie 26.11.2016, 10 32 20.jpg
(Somewhere in Mt Shasta, Ca. 2016)

Zdjęcie 01.11.2016, 12 44 27.jpg
(Sign on our way back home in Yreka, CA. 2015)

Sort:  

@eileenbeach has voted on behalf of @minnowpond. If you would like to recieve upvotes from minnowponds team on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond.

    To receive an upvote send 0.25 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
    To receive an reSteem send 0.75 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
    To receive an upvote and a reSteem send 1.00SBD to @minnowpond with your posts url as the memo

Tylko tam takie widoki - długa pusta droga znikająca na horyzoncie.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95