You are viewing a single comment's thread from:

RE: #Unuebuebige #Beuebschaften

in #deutsch2 years ago

@udabeu Ik hoop dat het goed met je gaat. Ik heb een kleine aanbieding voor je. Als u een paar minuten de tijd zou kunnen nemen om te luisteren, zou ik dat graag doen. Alleen is het erg moeilijk om het account te laten groeien en met de community kunnen we sneller groeien. Ik beloof je dat je er geen spijt van zult krijgen. 🙏🙂

Sort:  

469 / 5,000
Translation results :

Aha, soso, ja ja.
Ik heb je account bekeken, hehe.
Ok, maar hoe het bij #STEEM zou kunnen zijn met #NFT's, dat is mij niet duidelijk.
Misschien nog niet, maar ik kom nu echt in het #NFT-gebied.
Ja, ik zou de hashtag kunnen gebruiken met @tokenindustry en "mijn" eerste #NFT's liggen hier rond.
Nou, ik volgde, en als er iets #NFT in mijn berichten verschijnt, dan ....

!invest_vote

@udabeu Ik hoop dat je het goed doet. het gaat niet alleen om nft. we zijn een community die alle artiesten en goede inhoud op steemit ondersteunt. als je een paar minuten kunt geven, zal ik uitleggen hoe we dat doen. 🙂🙏

@udabeu denkt du hast ein Vote durch @investinthefutur verdient!
@udabeu thinks you have earned a vote of @investinthefutur !

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57515.20
ETH 2438.35
USDT 1.00
SBD 2.34