یادگیری و آموزش زبان آلمانی از صفر

in #deutsch3 years ago (edited)

menschen-cover.jpg

برای اینکه ما هم بتوانیم به شکل صحیح زبان آلمانی آموزش ببینید بایستی بتوانید یک استاد عالی در این زمینه پیدا کنید. بنده پیشنهاد می کنم از وب سایت آموزشی آلمانی زبان کمک بگیرید چون علاوه بر داشتن اساتید زبان آلمانی بزرگ، در کلاس هاشون مکالمه آلمانی هم دارند.
در اینجا چند توضیه مهم برای یادگیری آلمانی از سطح صفر دارم:

  • انتخاب منابع آموزش زبان آلمانی معتبر در اینترنت
  • انتخاب آموزشگاه زبان آلمانی

در این مقاله قصد دارم به بررسی بهترین آموزشگاه زبان آلمانی(https://almanizaban.com) را بررسی کنیم.
برای انتخاب درست آموزشگاه آلمانی بایستی ابتدابه فعالیت ها و تعداد دانشجوهای یک آموزشگاه بایستی نگاه کنیم.
من می خواهم بهترین آموزشگاه زبان آلمانی را معرفی کنم: آکادمی آلمانی زبان که در شهر مشهد تاسیس شده است بهترین آموزشگاه زبان آلمانی ایران است.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57226.98
ETH 2416.68
USDT 1.00
SBD 2.29