Mees kes ei tunne oma hambaharja

in #deep6 years ago

8a85292ffb7c2178.png

Mul on puseriti hambad ja mul ei ole raha, et neid korda teha. Mida ma saan teha senikaua? Nende eest loomulikult hoolitseda, hügieen on all the way to eldorado. See on rikkus mida saab lubada, neid pesta ja hambavahesid puhastada niiditades.

Keelepealist tuleb ka brushida. Lisaks tuleb hambaharja eest ka hoolt kanda korralikult.

Aitäh hambad, et te olete siiani olnud terved ja mul ei ole elus ühtegi hambaauku veel olnud. Tänan selle eest. Kuid siiski, ma olen mees kes ei tunne oma hambaharja.

Sort:  

Cheap Upvote & Welcome Bonus

Join Our new Site and get 30 STEEM as welcome bonus.
Get cheaper Upvote upto $21+
Resteem over 90k+ Followers
JOIN NOW

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63743.08
ETH 2657.15
USDT 1.00
SBD 2.87