You are viewing a single comment's thread from:

RE: Israeli Stories- Dead Sea

in #deadsea6 years ago

Práve raňajkujem a čítam si tvoje nové vydanie "National Geographic" ;) Tak veľa nových informácií pre mňa.. napadá ma aj veľa otázok,ale asi sa nebudem rozpisovať. Moja rodina sa z tama vrátila asi 2 mes. dozadu, takže mám spätné porovnanie tvojich Izraelských postov z ich vyprávania a mimo iné oni sa tu nekúpali...
Fajný post, Adame, myslím, že si úspešne pokračuješ na svojej "UP vlne" :) Takže Big like :)

Sort:  

Jo já ti dám "National Geographic" 😂😂😂 to je škoda že tam nevlezli :-) je to sranda se tam natáhnout jak např. na gauči ... krásně to nadnáší ;-) no určitě se o ten UP pokouším ;-) krásný den ti přeji! A díky za pozitivní koment! Vždy potěší.

Milujem posty čo ma po prečítaní naladia na myšlienku "to musím taky vidieť/skúsiť/ochutnať/zažiť.. a to tvoje sú ;)
Btw. tvoj kamko čo ti pózuje v postoch steemuje?? ak nie, tak ho zverbuj, potrebujeme ďalších našich ľudí.. Steemit sa blíži k 1.000.000 užívateľov :) Smile and Steem on:) T.

No jasně že má steemit... je tu jako radimskrivan, jen ještě nic nepostnul ;-/ tak jsem rád že tě to namotivovalo ;-)

@radimskrivan Budem sa tešiť na tvoj prvý post! STEEM ON :)

No moc bych s tím nepočítal 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61227.60
ETH 3022.96
USDT 1.00
SBD 3.88