You are viewing a single comment's thread from:

RE: Israeli Stories- Dead Sea

in #deadsea6 years ago

To musí být skvělé plavat v tak slané vodě. Je smutné, že takové místo trpí činností lidí. Ty propady jsou šílené. Něco jako Aralské jezero.

Sort:  

Tam je to taky takové? No upřímně... nevzali jsme si s sebou z auta čistou vodu, takže jsme trpěli. Jakmile se to dostalo trochu do očí, tak jsem 5 minut stál se zavřenými a doufal, kdy to konečně skončí :-) nehledě na to když si měl někde oděrku... ale jinak ano, skvělý zážitek!

Je, Aralské jezero rychle mizí, uprostřed pustiny jsou torza rybářských lodí. Nebyl jsem tam, ale viděl jsem o tom dokument, jak sovětský režim odvedl vodu z řek, které vtékaly do jezera.
To věřím, sůl do rány není nic hezkého :-)

Aha, tak je pravda že jsem kdysi viděl nějakého motorkáře jet na videu vyprahlou pustinou a kdosi mi říkal, že to je právě to Aralské... :-)

Právě, voda tam mizí neskutečným způsobem a vzniká místo toho nová poušť.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60166.58
ETH 2964.21
USDT 1.00
SBD 3.79