Bieszczady 7 days challange. Dzień 4

in #dclick6 years ago

Robiłem dzisiaj live ale zdałem sobie sprawę że lepiej ich nie robić bo nie mam do tego aktualnie warunków. Będę nagrywał filmiki tak jak wcześniej na Dtube ale bez kamerki bo mi się coś popsuło po formacie. Ale tutaj zajrzeliście by zobaczyć zdjęcie więc oto ono.

24.JPG

Zdjęcie przedstawia tamę nad Soliną, a dokładnie jakieś banery z postaciami historycznymi, między innymi widać na nich Józefa Piłsudskiego i jakichś randomowych ludzi których obiektyw złapał.

Zdjęcia robione aparatem : Sony DSC-HX300


Sponsored ( Powered by dclick )

dclick-imagead

Sort:  

To nie są "jakieś banery z postaciami historycznymi"....
To jest wystawa "Ojcowie Niepodległości", która przemierza całą Polskę w ramach całorocznych odchodów 100-lecia odzyskania niepodległości.
Mam nadzieję, że znalazłeś chwilę czasu, by przystanąć, i poczytać informacje zawarte na tych banerach - naprawdę warto . Pozdrawiam hej!

Niestety nie wgłębiałem się w to bo ludzi była cała masa. A ja nie lubię czytać w chaosie bo się po prostu nie potrafię skupić, dlatego poświęciłem więcej czasu na zdjęcia i podziwianie widoków.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by wrestlingworld from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63103.76
ETH 2556.80
USDT 1.00
SBD 2.82