Steemitli olmak!

in #davul7 years ago (edited)

Herkese merhaba. 

Steemit ailesine yeni katıldığım için biraz heyecanlıyım.Bu güzel aileyi tanımam bitcoin araştırması yaparken Alp Işık sayesinde oldu.Daha önce herhengi bir platformda yazmadım ama anladığım kadarıyla burası birbirine yardım etmek isteyen bir çok kişiyle dolu.Müzikle ilgilenmem ve davulcu olmamdan dolayı, müziğin ve sanatın farklı bakış açılarını bir araya getirip sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.Aynı zamanda sahne ve sahne arkasında yaşadığım bazı deneyimleri de aktarmaya çalışacağım. 

kaynak : [1] (![1-the-drummer-johan-swanepoel.jpg

Davul;  bilindiği üzere vurmalı bir enstruman. Herkesin davulla olmasa da  herhangi vurmalı çalgıyla kesiştiği bir nokta vardır.İlk olarak ellerin çırpılması ve daha ritmik şekilde gövdeye vurularak yapılan bu hareket, (modern müzikte body percussion olarak bilinmektedir) sonraları daha güçlü ve daha kuvvetli seslerin çıktığı bir enstrumana dönüşmüştür.Dünyanın farklı yerlerinde yaşayan hemen hemen tüm herkesin yöresel vurmalı çalgıları vardır.Bizde asma davul, bendir, darbuka ki ''bu bizim yaşadığımız coğrafyada bir çok ülkede var''  Afrika da djembe ,bongo(Amerika ve latin ülkelerinde kullanılır). Doğu Asya da taiko ,kılındor,ağız kopuzu. Avrupa da cajon. Amerika da modern haliyle drum olarak bilinen bu çalgının tuşlu olanları da zamanında birer vurmalı enstrumandı.(Piyanonun atası kabul edilen asya dan gelen santur veya tympanon gibi) 

kaynak : [2] ![typanon.jpg]



Sort:  

Hoşgeldin hayırlı olsun
Bekliyoruz yazılarını

Hoşbulduk !

Hoş geldin aramıza :>

Hoşbulduk kardeşim :))

Hoşgeldiniz... Yazılarınız ilginç olacağa benziyor. Yenilerini bekliyoruz.

hoşbulduk :) teşekkür ederim bunları duymak güzel.

hoşgeldiniz efendim,

hoşbulduk :))

Günler sonra da olsa bir hoş geldin de ben demek istedim. Yazılarınızın devamlı olması dileğiyle, aramıza katıldığınıza sevindim.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60535.76
ETH 2598.15
USDT 1.00
SBD 2.54