My Application As A Greek Translator for the DaVinci.Witness & Utopian Collaborative Translation Project

Image courtesy of @pab.ink through discordapp.net


Hey everyone, I am Dimitris. I am a Steemian since January of 2017 and I recently quit my job as a developer in a Greek company to pursue an alternative career. I mainly am a web developer (not a designer), and I've been doing this for more than a decade.

Being a developer, I had no choice but to learn the English language. I have done some translations in the past for Utopian and as an Open Source developer (you can check out my latest project here), I believe the collaboration between @utopian-io and @davinci.witness will help bring better translations for all Open Source communities.

Listen to my application in English, here - I'm sorry for my terrible accent :P


Γειά σε όλους, είμαι ο Δημήτρης. Είμαι μέλος του Steemit από τον Ιανουάριο του 2017 και πρόσφατα παραιτήθηκα από την εργασία μου σαν προγραμματιστής σε μια Ελληνική εταιρεία, για να κυνηγήσω μια εναλλακτική καριέρα. Κατά κύριο λόγο είμαι προγραμματιστής (και όχι σχεδιαστής), και κάνω αυτή τη δουλειά εδώ και πάνω μια δεκαετία επαγγελματικά.

Σαν προγραμματιστής, δεν είχα άλλη επιλογή από το να μάθω την Αγγλική γλώσσα. Έχω κάνει κάποιες μεταφράσεις παλαιότερα για το Utopian, και σαν προγραμματιστής Ανοιχτού Κώδικα (μπορείτε να δείτε το πιο πρόσφατο έργο μου εδώ), πιστεύω οτι η συνεργασία μεταξύ του @utopian-io και του @davinci.witness θα βοηθήσει να έχουμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα μεταφράσεων σε όλες τις κοινότητες Ανοιχτού Κώδικα.

Μπορείτε να ακούσετε την αίτηση μου στα Ελληνικά, εδώ

Sort:  

ελπίζω να την κερδίσεις τη δουλειά, και να σου αρεσει!! :)

Σου εύχομαι καλή επιτυχία από καρδιάς, καλέ μου φίλε Δημήτρη !!! Και μην σταματάς να κυνηγάς ποτέ τα όνειρά σου...!!!

Your accent is fine bro

Καλή επιτυχία και καλή δύναμη !
Η προφορά σου είναι μια χαρά !

Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά! :)

(Η προφορά μου θα μπορούσε να είναι και καλύτερη όμως :P )

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64768.36
ETH 3436.88
USDT 1.00
SBD 2.51