Komodo, Enjin, GVT ve Dash nedir? Neden aldim? (TR)

in #dash7 years ago (edited)

<iframe width="560" height="315" src="

" frameborder="0" gesture="media" allow="encrypted-media" allowfullscreen></iframe>


Bu koinleri almak isterseniz asagidaki referans linkini kullanip, Binance sitesine kayit olarak bana da destek vermis olursunuz. https://www.binance.com/?ref=10206775  

Komodo nedir? Delayed proof of work, atomic swap, BarterDex anlamlari. 

Enjin coin roadmap ve potansiyeli. 

Genesis vision gozumdeki potansiyeli. (GVT) 

Dash kullanildigi alanlar ve hakkindaki dusuncem.   

Ayrica Neo uzun vade icin ayni sekilde cantamda bulunmakta.  

Bol kazanclar, umarim yaptigim video kararlarinizi vermenizde faydali olur.

Sort:  

tr tagını da kullanın. Türk steemit kullanıcıları yazınızı görebilir o zaman.

Faydalı oldu gerçekten. Teşekkürler. Hep birlikte bol kazançlara... : )

Emeğiniz için teşekkürler

Bende yorumunuz icin tesekkur ederim =)

biz takipçilere önerebileceğiniz sizden başka cryptocurrency ile alakılı bilgi alabileceğimiz kaynak ve kişiler var mıdır ? kaynak çeşitliliği bakış açılarımızı geliştirir diye düşünüyorum.

twitter'da bir suru insan var, benim gibi insanlara yardim etmeye calisan. twitter'dan beni takip edin, zaten onlari surekli retweet ediyorum ve paylasiyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64107.21
ETH 3145.53
USDT 1.00
SBD 2.53