Dog and DARKEST DUNGEON #3 | Once our estate was the envy of this land.

in #darkest6 years ago


Protip: Never go double shieldbreaker on a medium or long sized mission.
playing on BLOODMOON (hardest difficulty)
playing with Marvin's Seo mods and Faster Animations mod


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

It's nice to see gameplay on DTube, keep it up! :)

Bardzo dobry film, w pełni zasłużony upvote od Dtube jak zawsze!

Mnie zadziwia, że już któryś raz z rzędu @dtube wynagradza dokładnie w 30 minucie posta. Można wręcz powiedzieć, że w ciemno, bo sam film tyle trwa.

@mys dtube wynagradza zawsze w 30 minucie, wszystkich. :P
@fervi dziękuję bardzo za wsparcie

wszystkich. :P

Czyli jakbym wrzucił film to też bym dostał upvote? Przecież miały być to wyselekcjonowane wysokiej jakości materiały :(

może tak, może nie, czemu to pytanie jest kierowane do mnie? :( swoją drogą z kontekstu idzie się domyślić, że chodzi mi o posty upvotowane; że jak są upvotowane, to w 30 minucie albo w ogóle

Pomyślałem - kto jak nie Dailydogger będzie wiedział jak Dtube działa. Smuteczek :(

cośtam wiem, co nie oznacza, że jestem odpowiedzialny za to czy któryś z kuratorów dtube zupvotuje ferviego, czy nie - smuteczek :(
afaik kuratorzy są dosyć aktywni na discordzie dtube, więc możesz z nimi pogadać i dowiedzieć się bezpośrednio od nich!

Dziękuję za radę, jednakże z wiadomych względów nie skorzystam. Splamiłbym honor

very good movie ^^

no spoko

VERY NICE video :)

Pretty cool

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63061.76
ETH 2602.70
USDT 1.00
SBD 2.75