Poslanec LMŠ Darij Krajčič ukradel sendvič, na seji to priznal in danes odstopil

in #darijkrajcic6 years ago


Saj ni res, pa vendar je. Poslanec LMŠ Darij Krajčič, ki je tudi predsednik odbora za zadeve EU je v torek na seji odbora DZ za kmetijstvo priznal, da se je odpravil v trgovino po sendvič, ker ga v trgovini 3 minute ni nihče opazil, se je odločil, da ukrade sendvič in naredi samoprijavo.

Da, prav ste prebrali. Ne gre za 1. april. Niti ne gre za skrito kamero. Poslanec je na seji odbora, kamor se je očitno vrnil s sendvičem priznal kaj je storil: "Zdaj bom naredil eno samoprijavo. Čakam tam pri pultu, kjer so se trije ljudje pogovarjali med seboj. Zagotovo sem čakal tri minute. Kot da sem tam 'luft'. In potem sem se odločil, da bom preveril njihov sistem kontrole, če kaj odneseš iz trgovine. Prvič v življenju sem to naredil. Šel sem lepo ven in nihče ni pritekel za mano, nihče ni tulil. Torej tudi tam, kjer imajo vse pod video nadzorom in ne vem, kaj še vse, gre tu in tam kaj skozi."

Včeraj je poslanec podal odstopno izjavo in v stranki LMŠ so jo tudi sprejeli. Gre za zanimiv primer - vsaj skozi moje oči, kajti v času odkar obstaja Slovenija ni bilo veliko takšnih primerov - da bi nekdo sam priznal, da je nekaj ukradel in prevzel odgovornost nase. Če bi se samo akterji TEŠ6 samoovadili, bi bilo vse skupaj precej drugače.

Mogoče pa je to znamenje, da se v naši politiki stvari vseeno spreminjajo in da je vse odvisno od tega kako "demokratična" je stranka. Predvsem pa me veseli, da je vsaj nekdo sposoben sprejeti posledice svojih dejanj, kar je redkost.

Jutri se bo verjetno Žan Mahnič odločil, da bo uvedel parlamentarno preiskavo, kjer bodo ugotavljali kakšen sendvič je bil - je bilo to s pršutom? Mortadelo? Je mogoče zraven naročil sir in kumarice? ...

Poslanec LMŠ Darij Krajčič ukradel sendvič na seji to priznal in danes odstopil
Poslanec LMŠ Darij Krajčič ukradel sendvič na seji to priznal in danes odstopil

 


Posted from my blog with SteemPress : https://www.had.si/blog/2019/02/14/poslanec-lms-darij-krajcic-ukradel-sendvic-na-seji-to-priznal-in-danes-odstopil/

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63287.47
ETH 2569.39
USDT 1.00
SBD 2.81