You are viewing a single comment's thread from:

RE: Şansıma Küçük Bir Delikten Dünyayı Gördüm

in #dargorusluluk6 years ago

Bunun hakkında çok güzel bir söz var; Risk Alan Herkes Kazanamaz Belki Ama Kazananlar Hep Risk Alanlardır... Risk almak gerekir ama ilk önce bu sistemi oluşturan kapitalizmi devirmek gerekir. Hayatını uyku+iş vs. Basit bir şekilde devam etmemek için kafanın rahat olması gerek, paraya ihtiyacın olmasın ki daha büyük işler yapabilesin. Para yolu kesiyor, kapitalizm yolu kesiyor. Belki bahane gibi görülebilir ama aristonun o kadar şeyi kesfederken paraya ihtiyaç duyduğunu sanmiyorum.😌 Mandıra filozofu diye bir film ve karakter vardı tanır mısınız bilmem o bu konulara çok yoğunlaşan bir isim ben takip ediyorum tavsiyede ederim

Sort:  

Öncelikle böyle konuyu güzelleştiren bir yorum yaptığınız için çok sevindim teşekkürler. Mandıra filozofu bilinmez mi izlenmesi gereken Türk filmlerinden biri bana göre. Hatta youtube sayfasından takip ettiğimde oluyor. Hocam birde dediğiniz gibi paraya ihtiyacın olmaması lazım küçük parayla en azından geçinebiliyor olmalısın ki ufkunu küçültmesin zamanın kısılmasın para bulabilmek için. Hocam çok teşekkür ederim değerli yorumundan dolayı...

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65551.56
ETH 2659.92
USDT 1.00
SBD 2.89