Eskilere uzanmak...

in #dance7 years ago (edited)

Yaklaşık 11 yıl kadar önce hayatıma foklor girmişti.İlk kez kendimi becerikli hissetmeme neden oldu. ilk kez birşeyi başardığıma inanmıştım. Sonrasında baktım ki ben dans edebiliyordum. Dans ederken de mutlu oluyordum.Adeta kendimi bu dansla bütün hissediyor ve yaşıyordum da. Kıyafetlerini giydiğimde eski folklorik tarihin içinde yaşıyordum. Adımlarımı tavırlarımı ona göre değiştiriyordum. En son bir yarışmaya katılmıştım ekibimle ve aksilik bu ya çıkmayacağını düşündüğüm kemerim ayaklarımın altındaydı. Ama dansıma devam ettim 1. Olamamıştık mesela o yarışmada, 2.likle yetindik. Çok üzülmüş çok ağlamıştım benim yüzümden diye. Uzun zaman oldu kendimi bu kadar iyi hissetmeyeli. İşe yarar ve yaptığım şeylerle gurur duymayalı. Şimdi koskocaman bir keşke diyorum. Bırakmasaydım mutluluk duyduğum bu şeyi. İzlemek iaterseniz diye şuraya bir bağlantı kopyalıyorum 😊

Sort:  

Mükemmel bir duygu mükemmel bir dans.her egeli insanın müziği duymasiyla oynadığı ve duygulandığı yaşam tarzı..paylaşım için çok teşekkür ederim..

Tesekkur ederim 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62837.64
ETH 2542.11
USDT 1.00
SBD 2.65