Thought of the day (gedachte van de dag) 05 feb 2018

gedachte van de dag.jpg

Preface

Every day I try to bring the thought of the day, a slogan that can inspire you or think about some theme at the start of the day.
Elke dag tracht ik de gedachte van de dag te brengen, een slagzin dat jullie kan inspireren of even doet nadenken bij het begin van de dag.

Picture of the day

05022018.jpg

Thought of the day (gedachte van de dag)

Give your brain sometimes some healthy outdoor air.

Gun uw hersenen soms eens wat gezonde buitenlucht.

More Thought of the day (gedachte van de dag)

profile steemit 001.jpg

Click on the top photo

taddlogo001.png
Click on the top photo

free005.jpg

Previous thought of the day

Sort:  

Uw slagzin klopt helemaal . De afbeelding vind ik heel mooi . Mooi gedaan

@music-alison bedankt voor de leuke commentaar, mag ik hopen dat de andere 'thoucht of the day' u ook kunnen bekoren en misschien wel kunnen inspireren, groeten

goed ze maatje,heb alles wat ik van je heb gezien geupvote...ook de comments...lol...keep up the good work

@ivan19670472 alvast bedankt, misschien is de 'tha all dutch sociale media contst' iets voor jou, groeten

Je hebt helemaal gelijk. Dacht ga gelijk een verfrissend rondje doen. Even lekker naar buiten met de hond wandelen over de dijk, maar ik vond het net iets té fris dus ik zit weer lekker warm binnen😁

@folkert misschien kan de volgende 'thought of the day' u inspireren om te handelen, als ben ikzelf ook maar even buiten geweest vandaag

Wow ! ❤❤❤❤its a mindbloing post!!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63857.77
ETH 3117.63
USDT 1.00
SBD 3.87