STEEM To WiN ! STEEM Kazanmak için! START

in #daghan7 years ago

KİM STEEM KAZANMAK İSTER?
Şartlar: Paylaşım yapacağım. % 100 Beğen ve beni 10 gün takip et. Hesabına en az 0.001 ile 0.010 STEEM gelecek. Yarışacağınız yazını başına ''START '' Yazacağım ve siz o yazıyı beğeneceksiniz ve yorum yazacaksınız.İlk paylaşımım da BU! Tag olarak {daghan steem world ]

NEW TİME WHO WANT STEEM?
Terms: I will share. 100% Like and follow me for 10 days. min.0.001with 0.010 STEEM will come to your account. This is my first share.I'll write '' Start '' as the title. And you will like it and write a comment
START THİS WİTH POST! plz in TAG box writte '' daghan steem world''

Sort:  

Bana uyar, beğeni gücüm düşük şimdi .

şimdi bir post daha geliyor onu beğen

sembolik olarak saba gönderiyorum arkadaşlarına da haber et bundan sonra kurallara göre göndereceğim

1 hour ago Transfer 0.001 STEEM to serpilem daghan 10 gün takip et upvoit et yorum yaz START projesinden kazandınız.

güzelmiş. artık steem gönderirsiniz. beğendim ve yorum yazdım
tagı nasıl kullanacağım burada öyle bir yer yok....

Transfer 0.015 STEEM to burrock ilk sen geldin kardeş sana 0.oo5 fazla gönderiyorum

tag olarak kullanıcaklar yazıyı paylaşacaklar onların ödülü 0.003 olacak

sadece 15 dakika kaldı yeni yarış için ... you he just 15 minutens NeW StarT

not he =have

1 hour ago Transfer 0.001 STEEM to serpilem daghan 10 gün takip et upvoit et yorum yaz START projesinden kazandınız.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60935.93
ETH 2645.60
USDT 1.00
SBD 2.56