You are viewing a single comment's thread from:

RE: Chilli a vošky

in #czsk6 years ago (edited)

já si chytnu pár sluníček sedmitečných a nasadím je na postižené rostliny.
sluníčka mšice sežerou a je to vyřešený. :-)

Sort:  

No časovo mi to teraz moc nevychádza ísť kdesi na lúku hľadať. Zbežne som pozeral na záhrade a nevidel som. Ale akonáhle nejakú nájdem a ešte tam budú vošky, tak ju nakŕmim. :)

ještě jsem si vzpoměl. proti mšicím jsem použil i sprchu. silným proudem teplé(ne horké)vody jsem čilli papričku od mšicí osprchoval a na pár týdnů od nich byl pokoj. bohužel to není trvalé řešení. asi stihli klást vajíčka. pravděpodobně kdybych sprchoval častěji tak je vyhubím taky.

No tak to asi vyskúšam. Lebo každý deň ich stále zopár nájdem.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63119.91
ETH 2695.09
USDT 1.00
SBD 2.56