Stories of ordinary things - a snow shovel / Příběhy obyčejných věcí - hrablo

in #czfoto6 years ago

Hello people. I'm Hrablos.
DSCN0149.JPG

I do not know how you are, but I'm looking forward to spring. It seemed that he would be here a little while and suddenly he was going to snow again. I love Spring because I have a long holiday ;-). Meanwhile, there is nothing more than to leave a lingering speech and start working.
DSCN0152.JPG
Ahoj lidi. Jsem Hrabloš. Nevím jak vy, ale já už se těším na jaro. Už už to vypadalo, že bude za chvíli tady a najednou znovu sněží. Jaro mám rád, protože mne čeká dlouhá dovolená ;-). Zatím však nezbývá než zanechat planých řečí a začít pracovat.

hrablo.GIF

Sort:  

This post has received a 0.57 % upvote from @drotto thanks to: @bucipuci.

A stromy jsou tam taky! (Trees are here too!)

Stromy jsou u nás všude kam se podíváš ;-)

Opět animace úžasná

Trochu jsem se zapotil ;-)

Super, hlavně ten duch, jak zanechává stopy ve sněhu a ovládá Hrablose :-)

Když uděláš padesát fotek, tak ti sem tam nějaká stopa unikne ;-). je to fuška být na dvou místech současně a nebýt při tom vidět ;-)

Myslel jsem, že to byl záměr, aby tam ty stopy zůstaly, vypadá to zajímavě ;-)

Vůbec jsem si toho nevšiml ;-)

;-). Tak jsem si teď přečetl v peněžence, že Hrabloš shrábl první cenu :-O

Tak že mu blahopřeji, je to pracant :-)

;-). Vyřídím ;-)

You are back with the comedy series ! Who wouldn't want a very good vacation without the need of work and having only enjoyment ? Everyone would love that . I have a question..How do you make the googly eyes? = )

Thank you for contributing to the Steemit Community.Keep up the great work and I'm looking forward to your next posts.

:-D. Eyes are paper ;-)

Woah, you're stepping up the game quite significantly here...

that GIF is so rad... still not entirely sure how you pulled that off actually ;)

Thanks for the compliment ;-). He helped me a domestic leper ;-D

Hrabloš není žádný flákač! :D Super foto i animace :)

Hrablos je usilovny duch. Mas takovych doma vice?

Minimálně tři, o kterých vím jistě. Je jich u nás ale víc ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59452.12
ETH 2603.11
USDT 1.00
SBD 2.39