You are viewing a single comment's thread from:

RE: [FIT Steemit] #59. New tires // Nowe oponki

in #cyclefeed6 years ago

Opony 28' to znak, że coraz bliżej do typowej szosy. Napewno będą dużo szybsze od 32', tym bardziej, że zmienił się również profil opony. Komfort powinien być porównywalny. Osobiście od dwóch sezonów jeżdżę na 25' i bardzo sobie chwalę. Pierwszy sezon przejeździłem na oryginalnych 23', ale dla poprawy komfortu kosztem szybkości zdecydowałem się na zmianę.

Sort:  

Dokładnie :) tylko też się zastanawiam czy na 25 też spokojnie czasami wyboirę się na ścieżki z kostki. Czy jakieś małe krawężniki nie będą już problemem dla opony 25?

Zdarza się, że jeżdżę po brukach. Po za zwykłym dyskomfortem jaki temu towarzyszy nie zauważyłem żadnej różnicy na oponie.
W Twoim przypadku może warto pomyśleć na kolejny sezon nad pedałami SPD i butami. Gwarantuję, że to zrobi wielką różnicę, w czasie jazdy noga nie tylko ciśnie na pedał, ale też go ciągnie.

mam w planach już teraz niestety budżet mnie wstrzymuje ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63852.87
ETH 3135.82
USDT 1.00
SBD 3.83