"Call of Cthulhu" gameplay + my thoughts about it (and around it)

in #cthulhu5 years ago

Grał ktoś w gierkę? Warto kupować? Przeglądam fragmenty i wygląda mi to na rozbudowanego, przywodzącego na myśl klasycznego "Alone in the Dark" (mam na myśli trylogię, tę pierwszą). Podobny interface, poruszanie się z perspektywy TPP, no i Ktulu, a tam gdzie Ktulu, tam koszmar i szaleństwo. Normalnie nie gram w horrory, ale to jedna z moich pierwszych gier, jakie poznałem w swoim życiu i przez lata chciałem znaleźć jej substytut... Czyżbym się doczekał?

Jak jest na PS4, to kupie po przejściu RDR2, które zalega na półce od ponad roku. Niedługo będzie 1 sezon "Wiedźmina", to będzie można skończyć na jakiś czas tekst o Wieśku i w końcu zająć się tą grą. Kupiłem ją, to zanim stracę na jej odsprzedaży, chcę ją chociaż przejść i porównać sobie do wytworu CDPR. Twórcy GTA i RDR nie bez powodu są uznawani, wraz z naszymi od "Wiedźmina" za studia, którym warto ufać w ciemno. A to że dorabiają sobie na multi itd. - nie moja sprawa, niech tamci gracze się martwią. Ja dostaję świetnego single'a i jestem usatysfakcjonowany.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63841.10
ETH 3299.71
USDT 1.00
SBD 3.92