crystal ansteemCreated with Sketch.

in #crystal3 years ago (edited)


人渣嘅話我見過好多 但係好似 幣少爺關梓傑 呢一種頂級人渣我真係未見過 如果將 幣少爺關梓傑呢一種 頂級人渣簡單直接 地定義做人渣嘅話 咁樣 我之前見過嘅所有人渣 同佢相比之下 全部都係好人 喺未見識過呀一個人壞起上嚟可以有幾壞 喺未見識過幣少爺關梓傑呢一種頂級人渣 嘅時候都冇資格 去叫自己 做一個 個好人 都冇 資格 去 做 一個好人 因為 做好人 唔單止要識得 點樣做好人 仲要識得 一眼睇穿 邊一啲 係 壞人 扮出嚟 嘅 好人 知道一個人壞起上嚟嘅時候可以有 幾壞 要學識咗 點樣 做一個 好人 先要學識 點樣做一個壞人如果唔係 你都冇資格話自己係一個好人
幣少爺關梓傑呢一條友究竟有幾人渣呢 以我對佢充分嘅認識 佢趷起條尾我就知佢想點 嘅呢一種狀態嚟講 我夠膽講 將東淫 西賤南咸北濕 當中嘅東淫曾志偉 西賤 陳百祥 南咸 譚詠麟 同埋北濕 陳港生 嘅人渣程度 嘅人渣指數 加埋都抵唔上幣少爺關梓傑嘅一個零頭
我記得 我睇維基百科嘅時候佢介紹過 點樣 孕育一啲極品超辣嘅 辣椒品種 因為其實所有 極品 超辣嘅辣椒品種 都係需要通過人工培植先可以 創造 到出嚟 喺大自然係冇辦法 創造到 呢一啲 辣椒素含量超高嘅辣椒 所以我就好奇 究竟係乜嘢嘅成長環境之下 先可以孕育到幣少爺關梓傑呢一種頂級人渣 因為根據我嘅認知喺正常 嘅生長環境之下就算喺貧民窟長大嘅人都好 都冇可能 長大之後 變到好似幣少爺關梓傑 呢一種頂級人渣咁壞 如果係香港嘅公屋住戶係社會嘅寄生蟲嘅話 咁樣 幣少爺關梓傑 就係社會嘅人形蜈蚣

Sort:  
Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64271.38
ETH 3157.43
USDT 1.00
SBD 4.25