crystal liusteemCreated with Sketch.

in #crystal3 years ago (edited)

呢一個世界上 最應該被提倡嘅稅收制度 嘅一種税係低智商稅 根據每一個人實際智商 嘅高低程度反比 進行納稅 智商愈低者 所交嘅稅率就越高 所以某程度 幣少爺 關梓傑 利用jpex嘅環型套利 搭呢一個 虛假 搬磚套利實為龐氏騙局嘅棚 去呃人嘅 行為 某程度上 係 替天行道 幫政府追討返 呢一班人一直長期漏交咗嘅 低智商稅
梁天琦究竟係羅賓漢定係魚蛋檔 而家都好難去落定論 但係可以肯定嘅係 幣少爺關梓傑利用jpex嘅環型套利去 呃人錢嘅行為 就連魚蛋檔都不如 因為魚蛋檔 嘅東主起碼都要實實在在 辛辛苦苦咁樣 去賣魚蛋賺錢
與其問jpex 呢一間龐氏騙局加密貨幣交易所幾時死 倒不如 直接問 幣少爺關梓傑你幾時死呀 更加實際 因為jpex嘅exits scam執笠 捲款潛逃 只不過係時間問題 唔存在 會唔會走佬呢一個 可能性 問題
jpex 會唔會出事 會唔會exits scam 呢一個問題 就好似袁彌明評論 元朗 721白衣人事件 係啱定錯 係唔係恐襲咁樣 係完全冇討論嘅空間㗎
我一定唔會放過所有 有份玩jpex嘅人 就算我 唔將佢哋一個一個用菜刀斬死都好 我都一定會將呢一班人終生監禁
我祝福所有玩過jpex嘅人 都應該好似克警咁樣死全家
Jpex呢一間龐氏騙局加密貨幣交易所 嘅安全系統 存有極大漏洞 甚至可以講係 冇掩雞籠垃圾咁際 有一次我上網 喺youtube度search jpex呢一個字嘅時候 俾我發現到 白兵頻道 裏邊 嘅其中一個系列寶藥黨 嘅其中一條片 主要嘅內容就係 嗰一集嘅固定嘉賓講述自己個friend 用jpex呢一間龐氏騙局加密貨幣交易所嘅親身經歷
佢提到 有一次佢個friend 唔記得咗個jpex account嘅登入password 於是就去揾jpex嘅客服求助 得到嘅回覆係jpex嘅客服 竟然 喺你唔 記得咗 你個jpex account嘅 密碼 嘅情況之下 可以直接幫你登入 你個 jpex account 然後 根據你喺 客服聊天室 提供嘅 新密碼 幫你 改埋密碼 係咁樣幫你 重新 奪回你 jpex account嘅控制權 雖然你最後都攞得返你啲錢 但係 成件事 係非常鬼 鬼到一個程度係難以形容 彷彿 成間jpex 淨係得一個人 喺度控制 營運 即係簡單啲嚟講 jpex幕後嘅大金主又係佢 jpex 嘅客服又係佢 因為如果唔係咁樣 我實在諗唔到 第二個理由 去解釋 點解佢可以容許 咁信得過 自己啲客服 可以隨時咁樣 幫助自己啲客戶 登入我account 彷彿容許 自己啲客服可以 喺自己啲客戶嘅account度自出自入 完全冇王管 乜佢真係唔驚 自己啲客服當中 有一個 係害群之馬 就好似jpex係所有加密貨幣 交易所 當中嘅害群之馬咁樣 恃住自己有 隨時 幫助自己 啲客戶 登入個account嘅權力 等老細唔為意嘅時候 將jpex 呢一間龐氏騙局加密貨幣交易所 所有客戶嘅 加密貨幣轉曬走 轉曬落去自己冷錢包嗰一度 好似jpex將來 話自己 加密貨幣交易所畀人hack exist scam 夾帶私逃 捲款潛逃走佬囉 咁樣 侵吞公款咩 所以成件事係 好鬼

Sort:  
Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64294.06
ETH 3427.66
USDT 1.00
SBD 2.59