crystal liu

in #crystal4 years ago (edited)

雖然香港嘅撒瑪利亞 防止自殺會可以防止自殺 但係唔可以防止被自殺 要防止被自殺時 我 有關於 物理學同埋經濟學嘅研究成果 被人無故刪除 唯一嘅自救方法 就係將呢一啲 研究成果 全部所有嘅訊息 全部擠曬上區塊鏈度 等嗰一啲 想喺歷史上抹殺我 存在證據嘅人 無從得手
好多人 仲係用緊 券商嘅角度去睇幣安 仲係用緊 加密貨幣界 嘅券商 呢一個估值模型 去 分析 幣安 嘅價值 呢一啲人 對幣安 有咁樣嘅睇法 就好似前幾年 啲人用 汽車公司 角度去睇tesla 用電動車界嘅 汽車公司 呢一個估值模型去分析tesla嘅價值 呢一班人認為 tesla如果成功 成為電動車界嘅龍頭企業 嘅話 最多就係 現在豐田嘅市值 再加上 每一年嘅實際通脹 即係唔係cpi 即係唔係政府 每一年公佈嗰一個 而係 每一年s&p嘅升幅 即係大約 每一年 十個percent 當然今年特別勁 因為聯儲局持續嘅量化寬鬆 導致 今年s&p嘅升幅 高達40 percent 佢哋呢一班人 用電動車界嘅豐田 電動車界嘅 大眾 去睇tesla 然後走去 戇鳩鳩咁樣short tesla嘅股票 結果因為佢哋嘅無知 錯誤類比 去到最後當然係成盤數計錯曬啦 但係人類 總係會犯同一個錯誤 以前用 汽車公司 嘅角度去 去估值tesla 而唔係好似 連登契媽 catharine daddy wood咁樣 用科技公司嘅角度去睇tesla 明白 如果tesla一旦成功 tesla 就係電動車界嘅蘋果公司 tesla 將來嘅市值就係現在蘋果公司嘅市值 再加 每一年實際通脹 即係究竟 聯儲局嘅balance sheet 擴張咗幾多 再加上 每一年 政府 容許 聯儲局 無條件 印出嚟 畀佢洗嘅兩個percent銀紙 點解話tesla 似一間科技公司多過似一間汽車公司 又或者 應該咁樣講 點解tesla嘅本質 係一間科技公司而唔係一間汽車公司呢 因為tesla所賣嘅任何電動汽車 本質上 就係賣緊 一部 能夠 能夠以時速 160公里以上高速移動 嘅計算機 嘅電腦嘅iphone 畀你 唔係賣緊 一部 內置計算機嘅 電動汽車畀你 因為 tesla任何款式電動汽車裏邊 都有一個超大嘅可觸控式屏幕 呢一舊嘢 本質上就等於係 一部加大版嘅iphone 佢汽車內 外置嘅自動駕駛功能 當然 你以前要 付一萬 美元 購買 現在更加冇得比你一次過直接買斷 要好似 月租 microsoft office軟件咁樣 以月租嘅方式 subscribe 佢嘅自動駕駛服務 所以 佢嘅自動駕駛軟件 某程度上 就好似microsoft office軟件咁樣 當然我相信tesla 之後都會 好似蘋果 當年推出iphone咁樣 陸續推出 自己 獨家 嘅 Operating System 同埋 app Store 當然 究竟tesla會選擇 行蘋果公司路線定係行 字母公司 路線 即係意思話 究竟 tesla推出 用於 自家製汽車嘅operating system同埋app Store 究竟 兼唔兼容到 其他 唔係佢自己生產 嘅汽車上邊 即係再簡單啲嚟講 究竟係其他唔係佢生產嘅汽車上邊用唔用到佢嘅operating system同埋app store 我唔知道 呢一個問題你要問返 tesla 問返elon reeve musk 同樣嘅道理 啲人總係 鍾意犯相同嘅錯誤 我之前講過 你哋係唔可以用區塊鏈界嘅 券商 呢一個角度去睇幣安 因為幣安嘅格局 趙長鵬嘅格局 唔係好似你哋呢一班人 以為咁樣睇得咁細 人哋 趙長鵬 所諗嘅嘢 並唔係希望幣安 做區塊鏈 界嘅 券商 當然 佢最初 喺成立幣安嘅時候可能真係咁樣諗 當然 佢最初點諗 呢一樣嘢我唔知純粹靠估㗎啫 但係我可以好肯定佢依家一定唔係咁樣諗 因為 從佢 幫幣安上架咗咁多業務 又賣埋nft 幫人賣埋盲盒 又搞咗個binance cloud出嚟 佢搞呢一樣嘢 嘅目的 幫助 其他 中小型嘅加密貨幣交易所 更快獲得客戶 因為 幣安會用自己平台嘅流動性 同佢哋分享 為佢哋提供足夠嘅 加密貨幣 交易時候 流動性 成個concept係咪好似熟口熟面呢 冇錯 其實呢一樣嘢完全係抄亞馬遜既aws嘅 binance cloud成嚿嘢嘅 概念 誕生原因 發展 點解無端端會出咗呢一嚿嘢出嚟 同亞馬遜既aws 嘅誕生過程 如出一轍 因為幣安最初 淨係有 加密貨幣 幣幣交易服務 幣安雲呢一樣嘢 係等到幣安 成為全世界最大嘅加密貨幣交易所 嘅時候 成嚿嘢成個概念先至彈出嚟 情況就同當年亞馬遜一樣 亞馬遜最初係愛嚟賣書嘅 佢本來 唔係賣雲計算嘅 係因為佢要handle 亞馬遜 處理亞馬遜龐大嘅訂單 handle 亞馬遜 龐大嘅物流 先至整咗 呢一嚿嘢出嚟 去 主要解決 同埋優化 亞馬遜既物流系統 幣安因為 要handle佢嗰一間 加密貨幣交易所每一日龐大嘅交易量 先至整咗個 幣安雲出嚟 無論係 幣安雲 定係亞馬遜雲都好 呢兩樣嘢本質都係 佢哋 原先主業務衍生出嚟嘅副產品 最後 靠埋呢一樣副產品 發大達 甚至 去到一個地步係 呢一項原先由 主業務衍生出嚟嘅副產品 竟然可以同 主業務平起平坐 甚至 營收有超越主業務嘅 勢頭
除咗幣安雲之外 幣安仲搞咗好多 原先加密貨幣 幣幣交易以外嘅業務出嚟 值得一提既係佢嘅 串流直播 業務 成件事由concept到實踐 基本上完全係抄亞馬遜收購咗 直播平台twitch 根本上 幣安 成個商業模式 都係喺度抄緊亞馬遜 趙長鵬直頭 係將 傑佛理普林斯頓貝索斯嘅商業 思維商業邏輯 搬過嚟 當係自己嘢 畀幣安用 將亞馬遜 呢一間公司 成套嘅企業思維 原封不動咁樣 套落去幣安度 所以 幣安嘅本質 係區塊鏈世界 又或者元宇宙世界嘅電 商 而唔係 券商 我唔該 依家仲覺得 幣安 係區塊鏈解嘅券商 持有呢一個觀點嘅人 唔該你哋擘大自己對眼 睇清楚 究竟你喺度講緊啲乜嘢 亂咁類比 食屎般嘅分析 你哋呢一班 喺投資銀行度做 負責對公司 進行估值嘅人 食屎啦 連人哋想做乜嘢生意 人哋間公司嘅本質究竟係乜嘢 都未睇清楚 就喺度廢噏 如果幣安 真係券商唔係電商嘅話 點樣可以支持到 依家同埋未來 咁高嘅估值呀 你班做投資銀行 對初創企業進行估值嘅部門 快撚啲執咗佢提早退休啦 記住呀 喺幣安到 買賣nft 係好似喺opensea度買埋nft咁樣 成個過程 交易完咗之後 幣安 係要抽佣㗎 連幣安嘅本質究竟係啲乜嘢 都未睇清楚 喺度學人出嚟做財演 喺度學人出嚟柒 唔該 做財演都唔該你好戲啲呀 識唔識乜嘢叫做交足戲呀 有冇睇 演員的自我修養㗎 使唔使我買返本過你呀
我唔知道 我夠唔夠班 叫自己做21世紀最偉大嘅物理學家 同埋經濟學家 我淨係知道 我 推翻咗本世紀最大嘅兩個 謬誤 就係 暗能量同埋暗物質嘅假說 以及 一人一票嘅民主選舉制度 哈 講到呢一度 唔知我仲 夠唔夠班呢
我唔係市場派 亦都唔係政府干預市場派 而係 一個全新嘅品種 全新嘅學說 全新嘅經濟學理論 全新嘅 革命性 創新嘅經濟學派 市場經濟一體化派 即係市場即政府政府即市場 用 企業 嘅方式 再配合同股不同權香港共識選舉公式voting power等如√total shares you own 嘅制度 去管理 監察 政府
喺區塊鏈帝國裏邊 私人企業 係完全冇任何存在嘅必要嘅 因為所有企業 將會合併成一間超級大型自人類有歷史以來 從來未見過嘅 就連歷史上 市值 規模最大嘅荷蘭東印度公司都難以 媲美 用我發明 全球首創 極具前瞻性 革命性創新性 有中國大陸超前建築特色嘅 同股不同權香港共識選舉公式voting power等如√total shares you own 管理制度下邊 運作嘅 超級跨國企業 呢一間超級跨國企業 亦都同時係區塊鏈帝國嘅政府 所以 如果一個成熟嘅經濟體 嘅國家 裏邊 係唔應該 出現多過一個 跨國企業 喺政府以外出現任何嘅跨國企業 因為 喺呢一個成熟嘅經濟體裏邊 政府即企業企業即政府 負責管理 政府 嘅一人一票 嘅民主選舉制度 同埋 老舊企業 嘅 同股 同權 管理制度 將會 全部被廢除 改行一種 由我發明 被譽為係開啟咗 人類歷史上第二次啟蒙運動嘅 香港共識選舉公式voting power等如√total shares you own 嘅 革命性創新性 企業管理制度 喺我眼中 如果一個人 係都要 將政府同埋企業分開 係都要 將政府同埋企業 睇成係 兩樣本質截然不同嘅嘢 而冇辦法好似我咁樣 將政府同埋企業睇成係同一樣嘢 用一套嘅選舉制度就管理曬成個國家所有嘢 乜嘢都唔使煩 咁樣呢一啲人 係都要將政府同埋企業 睇成係二元對立嘅 entity 其實 只不過係變化咗嘅馬克思主義者換湯不換藥嘅馬克思主義者 實際上 佢仍然係一個馬克思主義者 同卡爾 馬克思一樣 有著典型二元對立思維嘅人 呢一啲人 喺區塊鏈帝國 嘅憲法下邊 係要放入毒氣室 集體屠殺嘅

Sort:  

Hello sunac!

Congratulations! This post has been randomly Resteemed! For a chance to get more of your content resteemed join the Steem Engine Team

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62934.09
ETH 3118.65
USDT 1.00
SBD 3.85