crystal liu

in #crystallast year (edited)

3:30
9:05


有人認為我喺youtube公開屌杘龐氏騙局加密貨幣交易所jpex嘅行為好戇鳩,有人認為我係一個戇鳩仔,對於佢哋呢一種意見,我嘅回應,我想講嘅嘢係,如果無私嘅行為,如果無私本身喺被定義為,喺被定義為被認為係戇鳩嘅其中一種表現形式嘅話,咁樣,我承認我真係好戇鳩,而且仲係好撚戇鳩嗰一隻
jpex呢一個雞棚搭棚搭到咁撚大,冧起上嚟嘅時候,實會砸死好多人
jpex呢一個雞棚搭得越撚大個,冧起上嚟嘅時候,就會砸死越多人
nvidia個老細黃仁勳曾經講過隨著chatgpt嘅出現,標誌著人工智能已經到咗iphone時刻
關於呢一點我想講嘅係作出相同嘅類比舉一反三好用喺香港嘅最大嘅加密貨幣龐氏騙局交易所jpex身上就係隨著jpc執下外幣代幣質押獲取usBT服務嘅推出jpex呢一場龐氏騙局已經喺不知不覺間慢慢咁樣到咗男人打飛機打到就嚟夜射精之前嘅性高潮時刻性高潮階段雖然雖然真係好撚爽依家每一個喺jpex度玩緊jpc質壓嘅人都淨係處於佢人生當中最high嘅moment但係正如男人嘅性高潮男人打飛機打到頻夜狀態之前嘅性高潮狀態一撚樣雖然真係好撚high但係好快就要由天堂跌返入地獄隨著jpex呢一場龐氏騙局加密貨幣交易所exits scam即將射精行為嘅發生佢哋嘅心情好快就會好似男人射完精之後進入不應期咁樣由天堂跌返入去地獄度,生活從此打回原形,甚至可能比原本嘅生活條件更加差更加兜踎折墮到時分分鐘佢哋嘅老婆仔女因為埋怨自己嘅老公居然有如此蠢鈍戇鳩戇居嘅行為同佢離婚最終呢一班人都係難逃家破人亡好似改版國歌咁樣成個世界輸曬老婆仔女都走埋嘅命運

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65306.74
ETH 3488.89
USDT 1.00
SBD 2.51